Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Apropå PyttemjukInte helt säker på om just den finns där. Men om man högerklickar på aktivitetsraden så finns ett alternativ för inställningar.
Där finns en massa alternativ.
Dessutom kan man ofta dessutom högerklicka på de meddelanden som poppar upp och där deaktivera dem.
Men Pyttemjuk gör det allt svårare att få bort reklam som visas av och till.
Jag har nog lyckats få bort det mesta nu, men ibland dyker det upp nån igen...
Många som sysslar med ordbruk och bokstavsskötsel.Det förstår jag, vem tar ett företag med det namnet på allvar?
Cello-klassMånga som sysslar med ordbruk och bokstavsskötsel.
Pålle
Tackar!Cello-klass![]()
Nej, jag har inte Copilot installerad i datorn.Har du kommet til å aktivere Copilot? Den reagerer på enkelte tastetrykk og gjør saker på egen hånd.
Jag använder Chrome men där finns motsvarande, att öppna flikar vid start.Inställningar>Start hem och nya fliksida
Kolla om MSN (fast det kallas antagligen inte så men något du kan misstänka är orsaken till MSN) finns med i Aktivitetshanteraren på fliken Autostart. I så fall kan du högerklicka på den raden och välja Inaktivera.
MSN eller något som skulle kunna misstänkas vara något i den stilen finns inte oavsett vilket av råden som jag följer.Så gör du:
- Högerklicka på Start-knappen och välj Installerade appar.
- Bläddra ner i listan och hitta de Microsoft-appar som du inte vill ha på datorn.
- Klicka på de tre prickarna längst till höger om appens namn.
- Välj Avinstallera.
- Klicka på Avinstallera igen för att ta bort appen.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons