Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Det är många av oss som vistas i tex Spanien så länge att det blir billigare med ett Spanskt ab, eller som är i Marocko eller annat land utanför EU och får roamingkostnader.Det funkar som vanligt med svtplay och tv4 play hos de svenska operatörerna. Vad ska man då ha VPN till? Om det inte drog gb så vore det perfekt men, men…
Du kan se en del program utomlands på play, men inte all, då är VPN en lösning.Det funkar som vanligt med svtplay och tv4 play hos de svenska operatörerna. Vad ska man då ha VPN till? Om det inte drog gb så vore det perfekt men, men…
Vi lever i tron att vi kan se allt när vi har Tele2. Vet inte vad vi ha missat i så fall.Du kan se en del program utomlands på play, men inte all, då är VPN en lösning.
När det varit något program som inte gått att se via Spanskt ab så har jag slagit på Tele2. Då har det funkat att se.Du kan se en del program utomlands på play, men inte all, då är VPN en lösning.
När det varit något program som inte gått att se via Spanskt ab så har jag slagit på Tele2. Då har det funkat att se.
Synd bara att det blivit så knepigt med hur de räknar den här hösten. Eller rättare sagt inte visar vad förbrukningen per dag är. Det har inte varit problem tidigare år.
Nu testar vi annat efter Jul/Nyår.
Så är det säkert. Det tråkiga är att det har inte varit problem tidigare år.Det kan vara så att Tele2 inte får in förbrukningen dagligen från den operatör ni anslutit mot utomlands, isåfall kan de troligen bara rapportera mellan rapporterna.
Detta "problem" kan även gälla övriga svenska operatörer (?)
Vi kan se tre månader tillbaka på deras stapeldiagram men det är inte många rätt därKollade hur långt tillbaka i tiden jag kan se på mitt Tele2, kan inte före september
Visa bilaga 19580
Jag gick in på mitt Telia konto som har 12månader logg ,dom månader jag EUsurfat är 0GB registrerade!Vi kan se tre månader tillbaka på deras stapeldiagram men det är inte många rätt därSeptember 6.1 GB enligt tele2, runt 40 enligt mig.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons