• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Ingrid o Pålle
    Dessutom är motorn i tröttaste laget. Ytterligare ett skäl att leta vidare. Pålle
  • E
    Erok reagerade på SeppoH's inlägg i tråden Ad Blue med Gilla Gilla.
    Billigare att tanka AdBlue på macken...Bilen säger till när det är dags att fylla på AdBlue med god marginal
  • SeppoH
    SeppoH svarade på tråden Ad Blue.
    Billigare att tanka AdBlue på macken...Bilen säger till när det är dags att fylla på AdBlue med god marginal
  • SeppoH
    Gegga i växellådan. Lämna bilen där den står och leta vidare.
  • Bengt
    Bengt reagerade på Ingrid o Pålle's inlägg i tråden Husbilstatistik med Gilla Gilla.
    Jag har nu grävt fram historiska siffror beräffande husbilsbeståndet, och kommit fram till att trenden varit tydlig: 2014: 74.343 2015...
  • Bengt
    Bengt reagerade på essge.'s inlägg i tråden Ny aktör bilbesiktning med Gilla Gilla.
    Viking Kontroll Bilbesiktning AB har börjat med kontrollbesiktning i Göteborg och Knivsta. Bra pris för besiktning av tung husbil PB2.
  • Billy95
    Billy95 skapade en ny tråd:
    Hej! Är eventuellt spekulant på en weinsberg campervan fiat 2.0 manuell 5 växlad 84hk, 1991. Den har stått länge men ingen växel går att...
  • E
    Erok svarade på tråden Ad Blue.
    Tänkte väl det, tankar oftadt på LB sidan 😃
  • Olof G
    Olof G svarade på tråden Ad Blue.
    Det har jag på SÅIFA ,alldeles för grovt rör för att passa i husbilen,försökte istället tanka i dunk, men det går inte heller för det...
  • Knazig
    Så bra vi har haft det, vi lämnar Biograd na Moru och hittar en AutoCamp som vi stortrivs med. Allt på denna lilla camp är så bra! Lilla...
  • Peter H
    Peter H reagerade på essge.'s inlägg i tråden Ny aktör bilbesiktning med Gilla Gilla.
    Viking Kontroll Bilbesiktning AB har börjat med kontrollbesiktning i Göteborg och Knivsta. Bra pris för besiktning av tung husbil PB2.
  • PL 8
    PL 8 svarade på tråden Ad Blue.
    Jag har aldrig råkat ut för att det inte passar, inte ens när jag tankat på SÅIFA-mackar som ju är speciellt för lastbilar.
  • Lasseboy
    Så bra vi har haft det, vi lämnar Biograd na Moru och hittar en AutoCamp som vi stortrivs med. Allt på denna lilla camp är så bra! Lilla...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen