• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Alte Schwede
    Alte Schwede skapade en ny tråd:
    Resevarning från Tyska UD.
    • Screenshot_20260624_164946_Facebook.jpg
    • Screenshot_20260624_165119_Google.jpg
  • Lasseboy
    Då börjar färden ner i Europa, Malmö-Tyskland-Österrike-Slovenien och Målet blev Kroatien och Camp Sime! Vi kom fram 21 juni på vår 35...
  • Göran Hellman
    Göran Hellman reagerade på Brogu's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Helt otroligt! Är det bara Ingrid & Pålle och Göran och vi som besökt staden? Nej det tror jag inte, här kommer i alla fall sista bilden...
  • Göran Hellman
    Göran Hellman reagerade på Brogu's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Och många måste ha varit här eller i alla fall i närheten av denna stad. Här finns hur mycket som helst för turism.
  • poppsy
    poppsy svarade på tråden Problem Markis problem.
    När du släppt på muttern är det bara att knacka ut hela fästet. Sitter inga mer skruvar
  • Brogu
    Brogu reagerade på Erok's inlägg i tråden Nu har det hänt! med Gilla Gilla.
    På hemväg från Europa resan körde vi E45 upp till Fredrikshamn och tog färjan till Gbg, vi hade siktet inställt på Sollebrunn och PR...
  • Brogu
    Brogu svarade på tråden Var står jag med min husbil?.
    Helt otroligt! Är det bara Ingrid & Pålle och Göran och vi som besökt staden? Nej det tror jag inte, här kommer i alla fall sista bilden...
    • _DSC1833a.jpg
  • E
    Erok skapade en ny tråd:
    På hemväg från Europa resan körde vi E45 upp till Fredrikshamn och tog färjan till Gbg, vi hade siktet inställt på Sollebrunn och PR...
    • IMG_0952.png
  • E
    Erok reagerade på Chippen's inlägg i tråden Kroatien Juli 2026 med Gilla Gilla.
    Första gången vi åkte till Kroatien hade vi bara en bordsfläkt som svalkade oss, andra gången hade vi en AC som via en slang skickade ut...
  • E
    Erok svarade på tråden Problem Svartvatten.
    Stämmer på kartan, annars kontakta bussbolag som kör långfärds trafik de vet platser, Tror att vissa reningsverk Möjligen kan ha något..?
  • F
    Floa skapade en ny tråd:
    Markis Fiamma F45S Vänster "stödben lossnade helt ur sitt fäste då jag skulle fälla ut det ur markisen. Förmodligen handhavande fel...
    • 20260625_130236.jpg
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på Bosse E's inlägg i tråden Problem Svartvatten med Gilla Gilla.
    Jag har uppdaterat/klargjort platsbeskrivningen för tömningsplatsen Industrigatan i Arboga...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Bosse E's inlägg i tråden Problem Svartvatten med Gilla Gilla.
    Jag har uppdaterat/klargjort platsbeskrivningen för tömningsplatsen Industrigatan i Arboga...
  • Bosse E
    Bosse E svarade på tråden Problem Svartvatten.
  • WillerWalle
    WillerWalle reagerade på Lasse's inlägg i tråden Lundåkrahamnen med Gilla Gilla.
    En av de ställplatser jag gillar. 295 per dygn är helt ok, har i stort sätt varit fullt i 2 dagar c:a 95 bilar, måste vara en av de...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen