• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• FreeTime Campers
    FreeTime Campers skapade en ny tråd:
    Finns det en app som visar matplatser längs din tilltänkta färdväg. (Tänk Telsa laddstationer.. ) Dvs en kombinerad Google maps /...
  • Jokin
    Jokin reagerade på Olof G's inlägg i tråden POL eller SE-POL med Gilla Gilla.
    Jo det är riktigt, men du har en slang för påfyllning som mynnar ut i bilen,inte i ventiletat utrymme som flaskan står i. Risken finns...
  • Olof G
    Olof G svarade på tråden POL eller SE-POL.
    Det är riktigt om backventilen fungerar som den ska.
  • Stefan
    Stefan reagerade på Joakim's inlägg i tråden 3D Printning Printade navkapslar med Gilla Gilla.
    Hittade en hjälte vid MakersWorld som gjort en fil för navkapslar till min husbil. Jag hade tre orginal var av en som var i skapligt...
  • H
    Heralue svarade på tråden POL eller SE-POL.
    Flaskan står i ventilerat utrymme, ventilerar under flaskor. Det är ju bara vid tankning det finns gas i den slangen.
  • Olof G
    Olof G svarade på tråden POL eller SE-POL.
    Jo det är riktigt, men du har en slang för påfyllning som mynnar ut i bilen,inte i ventiletat utrymme som flaskan står i. Risken finns...
  • Ingrid o Pålle
    Jeg går nesten ut ifra at han brukte PLA, gi de et godt lag med lakk så de tåler sol noe bedre. Uten beskyttelse holder PLA kun noen få...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Jari's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Ställplats är mera som ett pit stop på resan så vi har inte så stora krav men ibland hittar vi riktiga pärlor där vi kan stå en eller...
  • Jokin
    Jokin reagerade på PeterK's inlägg i tråden POL eller SE-POL med Gilla Gilla.
    Typ sådana här hållare krävs enligt reglerna för tankflaska. ALUGAS Hållare för tankflaska - Allt inom Alugas - ALUGAS...
  • Jokin
    Jokin reagerade på Olof G's inlägg i tråden POL eller SE-POL med Gilla Gilla.
    Det är ingen bra lösning med tankintaget inne i bilen,det kommer ut gasol varje gång du lossar tankmunstycket inne i bilen, visserligen...
  • T
    Jag har inte sett grisen, men jag vet var ni är. Hoppas någon mer deltar i resefrågan. Hälsningar Göran
  • T
    Tommy N reagerade på Brogu's inlägg i tråden Var står jag med min husbil? med Gilla Gilla.
    Tackar så mycket! Nu till något helt annat, var såg vi det här svinet? Visserligen 12 år sedan men han ser ju rätt "stenad" ut :cool: .
  • K
    Eriksöre Camping på Öland, strax söder om Färjestaden och väldigt nära Ölandsbron, har begärts i konkurs. Konkursförvaltaren avser att...
  • Jari
    Jari svarade på tråden Trött på ställplatser.
    Ställplats är mera som ett pit stop på resan så vi har inte så stora krav men ibland hittar vi riktiga pärlor där vi kan stå en eller...
    • IMG_5379.jpg
  • K
    Hittade en hjälte vid MakersWorld som gjort en fil för navkapslar till min husbil. Jag hade tre orginal var av en som var i skapligt...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen