• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Bengt
    Bengt reagerade på Lasseboy's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Äntligen semester, mycket strul på vägen ner till Ellygården, men nu njuter man av hetaräckor på grillen !
  • Bengt
    Bengt reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Vi tänkte att Vadstena skulle vara bra, det var några år sedan. Många fler platser och träden som skymde utsikten var nu borta. Vi tog...
  • Bengt
    Bengt reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Vår Vätterrunda började inte så bra, i alla fall inte beträffande vädret. Men Aspa båtklubb i Olshammar blev positivt, jättebra ordnat...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Knazig's inlägg i tråden Vad är bäst? med Gilla Gilla.
    Midsommar är den som passar bäst med husbilen. Sitta under Markisen och njuta. Iallafall för oss som inte kör på vintern 🤔
  • Chippen
    Chippen reagerade på Turboguten's inlägg i tråden Vad är bäst? med Gilla Gilla.
    Julbordet nr1 med skinka prinskorv mm. Påsk kommer på 2a plats Midsommar nr3 äter inte sill, dricker inte nubbe, så kul är jag
  • Chippen
    Chippen reagerade på Joakim's inlägg i tråden Vad är bäst? med Gilla Gilla.
    Julbordet är min vinnare. Midsommar med Matjesill och nubbe är min vinnare nr 2. Påskmiddagen är inget vi riktigt engagerar oss i fullt...
  • L
    Larsa reagerade på Jari's inlägg i tråden 5g-antenn med Gilla Gilla.
    Jag har frågar wifi.se om deras produkter och att det finns liknande på andra håll att köpa som är billigare och det är inte i närheten...
  • WillerWalle
    WillerWalle reagerade på Knazig's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    SJÖTORP
  • Chippen
    Chippen reagerade på Hasseg's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Vi var inte haft husbil så länge kanske 8 år. Men upplevera i allfall att man får mycket mer för pengarna med hjälp av acsi och...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Jag håller med =) Både ur det perspektivet att jag/vi vill ha en mysig omgivning, men också ur det perspektivet att många ställplatser...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Lasse's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Börja tröttna av att stå på ställplatser, börjar dra mej till mindre campingar. Stå på grus eller betong är inte efter 12 år lika kul...
  • Lasseboy
    Lasseboy skapade en ny tråd:
    Blev så glad att vi provade waze. Hela vägen ner till Österrike fungerade den klockrent! Men sen vallade den ur, har inte bockat i...
    • IMG_7798.jpeg
  • Lasseboy
    Lasseboy svarade på tråden Genom husbilsrutan.
    Nu är det 2 som klagar på min dyslexi, Frun och du !😜👍
  • Lasseboy
    Lasseboy reagerade på Jack43's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Men "räckor" Lasse? Förmodar att du menar RÄKOR? Glad Midsommar!!! Själva har vi hamnat vid Åkulla Fritidsgård i Varbergs Kommun. M.V.H...
  • skalman52
    skalman52 svarade på tråden Problem Svartvatten.
    Titta på kartan (”Kartor” längst upp) för Tömningsplatser och leta bland platser med markbrunn.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen