• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Lasse
    Lasse reagerade på Hasseg's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Vi var inte haft husbil så länge kanske 8 år. Men upplevera i allfall att man får mycket mer för pengarna med hjälp av acsi och...
  • Lasse
    Lasse reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Jag håller med =) Både ur det perspektivet att jag/vi vill ha en mysig omgivning, men också ur det perspektivet att många ställplatser...
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Jag håller med =) Både ur det perspektivet att jag/vi vill ha en mysig omgivning, men också ur det perspektivet att många ställplatser...
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på Lasse's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Börja tröttna av att stå på ställplatser, börjar dra mej till mindre campingar. Stå på grus eller betong är inte efter 12 år lika kul...
  • Hasseg
    Hasseg svarade på tråden Trött på ställplatser.
    Vi var inte haft husbil så länge kanske 8 år. Men upplevera i allfall att man får mycket mer för pengarna med hjälp av acsi och...
  • Jokin
    Jokin reagerade på Langerstorm's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
  • Brogu
    Brogu reagerade på Knazig's inlägg i tråden Vad är bäst? med Gilla Gilla.
    Midsommar är den som passar bäst med husbilen. Sitta under Markisen och njuta. Iallafall för oss som inte kör på vintern 🤔
  • Lasse
    Lasse skapade en ny tråd:
    Börja tröttna av att stå på ställplatser, börjar dra mej till mindre campingar. Stå på grus eller betong är inte efter 12 år lika kul...
  • Göran Hellman
    Visst är det på denna parkeringen. Finns även i vår ställplatsapp. Nu kommer nästa bild från staden. Hälsningar Göran
    • PXL_20260511_160816981.jpg
  • FreeTime Campers
    FreeTime Campers svarade på tråden Problem Svartvatten.
    Tumbo.
  • Käehne4363
    Käehne4363 svarade på tråden Problem Svartvatten.
    Jeg har ikke selv fast toatank. Men jeg antager at du kan tømme på alle tømmepladser med markbrunn. Dem kan du søge frem på kortet...
    • Screenshot 2026-06-23 at 12-36-43 Tömningsplatser by iHusbil · MapHub.png
  • Ingrid o Pålle
    Kanske ni var här: Pålle
    • Här.jpg
  • D
    Dethleffs Alpa skapade en ny tråd:
    Hej vet någon var det finns tömning för fast toatank i mellansverige? Stämmer det när man söker här?
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Knazig's inlägg i tråden Vad är bäst? med Gilla Gilla.
    Midsommar är den som passar bäst med husbilen. Sitta under Markisen och njuta. Iallafall för oss som inte kör på vintern 🤔
  • Knazig
    Knazig svarade på tråden Vad är bäst?.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen