• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Göran Hellman
    Göran Hellman reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • S
    Sanddammaren reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • Ol-Mats
    Ol-Mats reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • MickeP
    MickeP reagerade på poppsy's inlägg i tråden Installation av fast gasoltank med Gilla Gilla.
    Fixade på våran med köpte från Amazon. Komplett sats 11kg alu med blåtands givare, gav då 6000:-. Tog sen max 1 timme. Funkat perfekt...
  • MickeP
    MickeP reagerade på Göran Hellman's inlägg i tråden Fototråden med Gilla Gilla.
    Henån. Här är det "skadda" (dimma för de som inte visste). Hälsningar Göran
  • MickeP
    MickeP reagerade på Knazig's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Här hjälpte ingen pump :eek: :eek: :eek:
  • MickeP
    MickeP reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    The Rock (Gibraltar) blir kvällens utsikt, sämre kan man stå! :cool:
  • MickeP
    MickeP reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Utsikt över Guadianafloden och över till Spanien där klockan är 1 timme mer än här. Portugal lämnar vi imorgon efter 4 månader. Behöver...
  • krinil
    krinil svarade på tråden 80 bast.
    Vilket fantastiskt liv du har och fortsätter att ha! Tack för att du delar med dig och ett stort grattis! 😀:love:
  • krinil
    krinil reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Love Love.
  • skalman52
    Gör man en google-sökning på EGV H2 FPT så får man massor med träffar på EGR-ventil. Så att det är egr-ventilen borde vara ganska säkert.
  • SirMcLain
    SirMcLain skapade en ny tråd:
    EGV Fick en fråga från min verkstad förra veckan när de bytte bromsskivor. Vi ser att din husbil läcker vatten. Ska vi fixa det? Jag...
    • WhatsApp Image 2026-03-09 at 14.46.36 (1).jpeg
    • WhatsApp Image 2026-03-09 at 14.46.36.jpeg
    • WhatsApp Image 2026-03-09 at 14.46.35.jpeg
  • Stefan A
    Hej vi vill komma Carina och stefan med el tack.
  • -geva-
    -geva- reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • HB-ELLEN
    HB-ELLEN svarade på tråden 80 bast.
    Stort från oss på Gran Canaria.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen