• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• HB-ELLEN
    HB-ELLEN reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • Bengt
    Bengt reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    The Rock (Gibraltar) blir kvällens utsikt, sämre kan man stå! :cool:
  • Knazig
    Knazig reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • Brogu
    Brogu reagerade på krinil's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    Njae, jag trodde nog inte det heller, men du är inte alltid så förutsägbar! Men det är bra! :cool: 😁😘
  • Brogu
    Brogu reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • W
    Wavis reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • Ztam
    Ztam reagerade på Bosse H's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Har en av Ryobis multikompressor som snart är 10 år och används mestadels till cyklarna men även för husbilen. Inga problem att pumpa...
  • Ztam
    Ztam reagerade på Kjell's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Har typ en sån här https://www.biltema.se/cykel-elcykel/cykelservice/cykelpumpar/cykelpump-2000042818 Kräver lite jobb, men räcker för...
  • Ztam
    Ztam reagerade på PeterK's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Jag har exakt en likadan i husbilen sedan +10år, suveränt bra.
  • Ztam
    Ztam reagerade på SeppoH's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Jag har en "högljudskompressor" från B&D som jag använder för att kolla trycket i hjulen ett par gånger per år. Jag tar på mig...
  • Ztam
    Ztam reagerade på Carthago C-line's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Jag har aldrig provat men klarar inte punktering kompressorn som man får med bilen att få fullt tryck

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen