• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Ztam
    Ztam reagerade på SeppoH's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Det finns flera varianter på dessa sk. "punteringskompressorer". Den jag har fr. Continental kräver att punteringslagningsbehållaren...
  • Ztam
    Ztam reagerade på PL 8's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Jag tyckte det här lät som en dum konstruktion så jag kollade mina kompressorer som följde med personbil resp husbil. Till husbilen...
  • Ztam
    Ztam reagerade på PL 8's inlägg i tråden Hjul Luftpump med Gilla Gilla.
    Inspirerad av denna tråd och av mina upptäckter ovan så körde jag till skroten (Delplocken) och köpte en oanvänd kompressor för 100 kr...
  • R
    Hej, Funderar också på en Azom. Jag har idag urusel radiomottagning i min gamla stereo och hoppas ju på att det löser sig med en ny. Hur...
  • S
    Vattenfiltrets packning är ett vanligt fel,tätar det inte helt ,eller ligger lite snett så får du inget tryck. Det kan vara en spricka i...
  • Kaj.p
    Kaj.p reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • Turboguten
    Turboguten reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Love Love.
    Så kom då den dagen jag inte trodde jag skulle få uppleva för 20 år sedan. Men 80 är väl dåtidens 60 år? Kanske dags att knyta ihop...
  • Jari
    Jari reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • M
    MikNor reagerade på Brogu's inlägg i tråden Genom husbilsrutan med Gilla Gilla.
    The Rock (Gibraltar) blir kvällens utsikt, sämre kan man stå! :cool:
  • Birglas
    Inkom som meddelande till mig. Fört in dem i listan Hej, vi vill anmäla oss till vårträffen. Användarnamn är: [email protected]. Vi...
  • WillerWalle
    WillerWalle reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Love Love.
  • Stefan
    Stefan reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
  • Chippen
    Chippen reagerade på Lelle silver's inlägg i tråden 80 bast med Love Love.
  • Chippen
    Chippen reagerade på Tommy N's inlägg i tråden 80 bast med Gilla Gilla.
    Det måste jag säga att ett imponerande cv har du uppnått. Och Grattis på födelsedagen Tommt

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen