• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• FreeTime Campers
    FreeTime Campers skapade en ny tråd:
    Hur får man bort is som bildats på husbilstaket på bästa och säkraste sättet? Har ej tillgång till hall.
  • Robert
    Robert reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Om jeg husker rett fra min ungdom så er det 2 veldig forskjellige justeringer. Trottelen justerer mengden med drivstoff og den andre...
  • Alte Schwede
    Alte Schwede reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det finns två olika tekniker för att ställa in tomgången. Gasvajern sträcks genom att skruva på den räfflade skruven, skruva utåt...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Majzzan's inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu? med Gilla Gilla.
    En av mina favoriter dånar ur husbilens 4 högtalare just nu. ”SRV” Stevie Ray Vaughan. Får passa på när jag är ensam 😉 för ingen i min...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Om jeg husker rett fra min ungdom så er det 2 veldig forskjellige justeringer. Trottelen justerer mengden med drivstoff og den andre...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det finns två olika tekniker för att ställa in tomgången. Gasvajern sträcks genom att skruva på den räfflade skruven, skruva utåt...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Angående tomgång.
  • Lennart
    Första provstart. Det är för hög tomgång och den varvar inte ur ordentligt så det blir lite justeringar. Lite fegt att provstarta...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Åke/Herbet's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Testa och sök med Appen Lens. Det kommer upp några som ser ut att vara likadana som din omkopplare, eller väldigt nära.
  • Lennart
    Ett problem, omkopplaren som är integrerad i gashandtaget fungerar inte, den verkar vara bränd på ett konstigt sätt. Jag har sökt på...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Rolle's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det är nog inte sockerbitarnas fel att det är problem med den här moppen. Ser ut som om många klåpare har varit där och härjat genom...
  • MickeP
    MickeP reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Majzzan
    Majzzan reagerade på Kaj.p's inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu? med Gilla Gilla.
    Byter still till lite Swamp Rock tyvärr är inte Tony Joe med oss längre
  • Majzzan
    Majzzan reagerade på Burstner's inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu? med Gilla Gilla.
    Fast Majzzan, du bör nog se över din bekantskapskrets! Så där sätter man ett blues-solo....samma där...så mycket bättre blir det inte...
  • Knut
    Knut svarade på tråden Veteranmoped.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen