• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Lennart
    Lennart reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    En DC motstandsmåling vil gi direkte kontakt over hele spolen, men det som oppstår er korte pulser som gir den nødvendige effekt ut på...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Fick svar från Jim Lundberg. Får studera det också i morgon...
  • Lennart
    Tack för ditt engagemang, skall detaljstudera din skiss. När jag mäter får jag direktkontakt enligt följande: A-B, A-C, B-C A-E, B-E, D-E
  • Lennart
    Lennart reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Har nu tittat noga på din bild, där var ju skyddsslang pådraget på ledarna. Men på din fina bild så ser man färgerna där dom är pålödade...
  • Lennart
    Har skickat en fråga till Classic Motor, Jim Lundberg. Är lite undrande över att det är dubbla utgångar på stora spolen medan det är en...
  • Lennart
    Lennart reagerade på Dethleffs's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det kan man ju tycka, kör du själv mycket veteranmoped? Kör man moped rally på sju till nio mil med 50 år gamla mopeder vill man inte...
  • Lennart
    Det är två olika "skolor". De som renoverar till nyskick. Exemplet med Zündapp KS50 är ett utmärkt exempel på den skolan. De som gör...
  • Alte Schwede
    Alte Schwede reagerade på Knut's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    En DC motstandsmåling vil gi direkte kontakt over hele spolen, men det som oppstår er korte pulser som gir den nødvendige effekt ut på...
  • Alte Schwede
    Alte Schwede reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Tack för ditt engagemang, skall detaljstudera din skiss. När jag mäter får jag direktkontakt enligt följande: A-B, A-C, B-C A-E, B-E, D-E
  • Alte Schwede
    Alte Schwede reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Har skickat en fråga till Classic Motor, Jim Lundberg. Är lite undrande över att det är dubbla utgångar på stora spolen medan det är en...
  • Alte Schwede
    Det är två olika "skolor". De som renoverar till nyskick. Exemplet med Zündapp KS50 är ett utmärkt exempel på den skolan. De som gör...
  • Knut
    Knut svarade på tråden Veteranmoped.
  • Hasseg
    Hasseg skapade en ny tråd:
    Då kan diesel försvinna i Sverige Länk
  • E
    En inverter är införskaffad så att jag ska kunna jobba från husbilen. Sen så ska jag byta ut kylskåpet mot ett nytt kompressorskåp från...
  • WillerWalle
    WillerWalle reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen