• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Knazig
    Knazig reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Har skickat en fråga till Classic Motor, Jim Lundberg. Är lite undrande över att det är dubbla utgångar på stora spolen medan det är en...
  • Knazig
    En inverter är införskaffad så att jag ska kunna jobba från husbilen. Sen så ska jag byta ut kylskåpet mot ett nytt kompressorskåp från...
  • Kaj.p
    Trådlöst Internet o stödbensöl :)
  • Bosse E
    Bosse E reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Har skickat en fråga till Classic Motor, Jim Lundberg. Är lite undrande över att det är dubbla utgångar på stora spolen medan det är en...
  • Robert
    Robert svarade på tråden Veteranmoped.
    • IMG_7535.jpeg
    • IMG_7532.jpeg
    • IMG_7533.jpeg
  • J
    jos43 reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det är två olika "skolor". De som renoverar till nyskick. Exemplet med Zündapp KS50 är ett utmärkt exempel på den skolan. De som gör...
  • Å
    Åke/Herbet reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Det är två olika "skolor". De som renoverar till nyskick. Exemplet med Zündapp KS50 är ett utmärkt exempel på den skolan. De som gör...
  • P
    En inverter är införskaffad så att jag ska kunna jobba från husbilen. Sen så ska jag byta ut kylskåpet mot ett nytt kompressorskåp från...
  • Brogu
    Fyra nya sulor ligger nog i fatet. Då skulle nog min "fd bilprovare" på ett av "uppstickarbolagen" äntligen bli nöjd... Men den lyckan...
  • Knazig
    Fyra nya sulor ligger nog i fatet. Då skulle nog min "fd bilprovare" på ett av "uppstickarbolagen" äntligen bli nöjd... Men den lyckan...
  • Bertil
    Bertil reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Tordan
  • WillerWalle
    WillerWalle reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • K
    Vi har ett likadant vindskydd som vi är mycket nöjda med gött att slippa pinnarna
  • M
    Morris reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen