• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• J
    jos43 reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Kablarna till baklyktan var för korta så de var tvungna att förlängas. Hade inte kablar i rätta färger men det löser sig. Krympplastat...
  • Chippen
    Med fjolårets alla bedrövelser i backspegeln, så väntar kanske "ett nytt äventyr" som Carolas Micke brukar uttrycka sig. Det ska bli...
  • P
    Peter Nilsson reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Kablarna till baklyktan var för korta så de var tvungna att förlängas. Hade inte kablar i rätta färger men det löser sig. Krympplastat...
  • Bosse E
    Bosse E reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Pilsner
    Pilsner reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
  • Robert
    Robert svarade på tråden Veteranmoped.
    • IMG_7526.jpeg
    • IMG_7525.jpeg
  • Göran Hellman
    Kan det vara någonstans i Småland? Hälsningar Göran
  • Peter H
    Peter H skapade en ny tråd:
    Vi åker ner till Italien i februari för ca 5 veckor, är det nån som vet om det är värt med ACSI och Agricamper eller är det mesta av dom...
  • Lasseboy
    Lasseboy reagerade på Henrikss's inlägg i tråden Elverk hemma med Gilla Gilla.
    Honda är kända för sina fina elverk men det är Champion också, till ett mycket lägre pris. Som offgridboende kan jag tillägga att jag...
  • Henrikss
    Henrikss svarade på tråden Elverk hemma.
    Honda är kända för sina fina elverk men det är Champion också, till ett mycket lägre pris. Som offgridboende kan jag tillägga att jag...
  • Henrikss
    Henrikss reagerade på PeterK's inlägg i tråden Elverk hemma med Gilla Gilla.
    Ska du ha elverk till att ladda bobatteriet, så är det bättre att bara starta husbilen, högre laddström än det får du oftast inte. Ska...
  • Lasseboy
    Lasseboy svarade på tråden Elverk hemma.
    Honda i all ära men de pengarna vill jag inte lägga, sen är ju det inte säkert att jag kommer använda den i husbilen alls 😅
  • Lasseboy
    Lasseboy reagerade på PeterK's inlägg i tråden Elverk hemma med Gilla Gilla.
    Ska du ha elverk till att ladda bobatteriet, så är det bättre att bara starta husbilen, högre laddström än det får du oftast inte. Ska...
  • W
    Med fjolårets alla bedrövelser i backspegeln, så väntar kanske "ett nytt äventyr" som Carolas Micke brukar uttrycka sig. Det ska bli...
  • Lasseboy
    Lasseboy svarade på tråden Elverk hemma.
    Jo helt klart är det så, men behöver jag inte större så kan man om man vill plocka med den, så länge solen ger nått så klara vi oss...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen