• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Robert
    Robert svarade på tråden Veteranmoped.
    Det elektriska skall kopplas, ärgiga kopplingar fixas. I teorin, kopplingschema I verkligheten. En flakmoppe är inte trådlös ;)
    • IMG_7522.jpeg
    • IMG_7520.jpeg
    • IMG_7519.jpeg
    • Kopplingsschma.jpg
  • Lasseboy
    Lasseboy reagerade på FreeTime Campers's inlägg i tråden Nån som vill ha? med Gilla Gilla.
    Behåll en av de som felkodsläsare till personbil / husbil med BT uppkoppling. :)
  • FreeTime Campers
    FreeTime Campers svarade på tråden Nån som vill ha?.
    Behåll en av de som felkodsläsare till personbil / husbil med BT uppkoppling. :)
  • krinil
    Jag har denna också, lite för avancerad egentligen med mängder av inställningar, men det går bra att köra utan att ändra på något, jag...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Lasseboy's inlägg i tråden Nån som vill ha? med Gilla Gilla.
    Har några Lenovo plattor och några Dell chromebooks som inte går uppdaterar längre men fungera. Är det nån som vill ha en eller 2 gratis...
  • Lasseboy
    Lasseboy reagerade på Henrikss's inlägg i tråden Nån som vill ha? med Gilla Gilla.
    Hej! Jag tar gärna en 👍
  • Stefan
    Stefan svarade på tråden Vad lyssnar du på just nu?.
    Tidigare i tråden nämndes en del om gitarrsolon. Detta från Extremes comeback 2023 är ett av de bättre. Börjar ca 2.10 in. Kunde varit...
  • Sandstroem
    Sandstroem reagerade på Lasseboy's inlägg i tråden Nån som vill ha? med Gilla Gilla.
    Har några Lenovo plattor och några Dell chromebooks som inte går uppdaterar längre men fungera. Är det nån som vill ha en eller 2 gratis...
  • Henrikss
    Henrikss svarade på tråden Nån som vill ha?.
    Hej! Jag tar gärna en 👍
  • Lasseboy
    Lasseboy skapade en ny tråd:
    • IMG_6770.JPG
    • IMG_6774.JPG
  • Pelk
    Pelk reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Bakhjulet på plats. Bakbromsen injusterad, aktiveras via höger handtag på styret. Fotbromsen aktiverar bromsen på framhjulen.
  • Pelk
    Bromstrummor och bromsbackar skall rengöras och göras klara för återmontering. Bromsbackar nästan på plats, den högra ligger inte helt...
  • Pelk
    Ny slang till bakhjulet. Knyckte lite talk från badrumsskåpet för att kunna kränga på däcket och då helst utan att orsaka hål på...
  • Pelk
    Leverans från Mopeddelar.se Är nog klar med demontering, nu börjat istället montering.
  • Pelk
    Högtryckstvättat lastflaket, sedan fick det torka ordentligt. Hade träolja hemma och det blev riktigt bra.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen