• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• krinil
    krinil reagerade på PeterK's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Det är bara startbatteriet som behöver underhållsladdning,. LiFePO4 batterier kräver ingen underhållsladdning, som blybatterier gör.
  • Brogu
    Brogu reagerade på Jan K's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Det stora problemet med nyårssmällande är att det inte är begränsat till just runt själva nyårsslaget. Jag killgissar att 95% av alla...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Chippen's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Som sagt om dom bara skjutit runt tolvslaget hade jag varit jättenöjd. För några år sedan så sköts det raketer/smällare varje dag redan...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Tordan's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Tänk om det vore så väl, att fyrverkerier uteslutande kunde användas under några få minuter vidr tolvslaget... Men otåligheten kliar i...
  • P
    Peter Nilsson reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Leverans från Mopeddelar.se Är nog klar med demontering, nu börjat istället montering.
  • krinil
    krinil reagerade på Kjell's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Haha Haha.
    Även vi har besök av grannens katt under husbilen. Ser den på kameran ungefär 2-3 ggr/dygn. Men som sagt det är svårt att avgöra om det...
  • Brogu
    Brogu reagerade på krinil's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Så skönt, nu har vi smällt färdigt. Nu kan vi blicka framåt. Det gick faktiskt lite bättre i år. Antalet stressade hundar verkar dock...
  • krinil
    krinil reagerade på PeterK's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Här har du ett bra exempel på ett LFP-batteri med inbyggd värme som funkar på vintern...
  • krinil
    krinil svarade på tråden litiumbatteri vinter.
    Det är alltid klokt att fundera och reflektera innan köp..., där brister jag ibland! :cool: Behöver du byta batterierna för att de...
  • krinil
    krinil reagerade på Hasseg's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Hur det i våran under batteriet vet jag ej, får undersöka detta. Men om jag nu har fattat rätt så kan man inte bara sätt i sladden för...
  • krinil
    krinil reagerade på Chippen's inlägg i tråden God fortsättning! med Gilla Gilla.
    Som sagt om dom bara skjutit runt tolvslaget hade jag varit jättenöjd. För några år sedan så sköts det raketer/smällare varje dag redan...
  • Pilsner
    Pilsner reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.
    Leverans från Mopeddelar.se Är nog klar med demontering, nu börjat istället montering.
  • H
    Holen reagerade på Hasseg's inlägg i tråden litiumbatteri vinter med Gilla Gilla.
    Hur det i våran under batteriet vet jag ej, får undersöka detta. Men om jag nu har fattat rätt så kan man inte bara sätt i sladden för...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Kjell's inlägg i tråden Bodel övrigt Möss i bilen med Gilla Gilla.
    Även vi har besök av grannens katt under husbilen. Ser den på kameran ungefär 2-3 ggr/dygn. Men som sagt det är svårt att avgöra om det...
  • S
    Sanddammaren reagerade på Robert's inlägg i tråden Veteranmoped med Gilla Gilla.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen