• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Bengt
    Bengt reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja med snart ett år som nykter batterianvändare kan jag meddela att det har gått bra. Vi var ju nyligen ute i ca 4 veckor i sträck och...
  • Bengt
    Bengt reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Chippen
    Chippen reagerade på Tommy N's inlägg i tråden Nya däck, hur blev det? med Gilla Gilla.
    Husbilen <3500kg köptes ny april 2018. I våras tyckte jag det var dags för däckbyte, inte pga. mil utan av åldersskäl. På bilen satt...
  • Knazig
    Knazig reagerade på maja1963's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Haha Haha.
    LoL 😂 slang, samma som när man tvättar husbilen
  • M
    maja1963 reagerade på viggoboy's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    FRANKRIKE, 48°56'04.4"N 0°11'50.9"E 48.934542, 0.197460 Vimoutiers, Frankrike, Samma stad som uppfinnaren av Camembert Marie Harel...
  • M
    maja1963 svarade på tråden Tvätta Husbilen GDS (karta).
    LoL 😂 slang, samma som när man tvättar husbilen
  • A
    Anders.M reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Mycket gammal tråd, men: Lufttrycket får inte var för lågt, 3.3 kg är åt helsike för lågt. Men en gammal åkare lärde mig på 1960 talet...
  • Olof G
    Olof G reagerade på Ztam's inlägg i tråden Gasol i Tyskland med Gilla Gilla.
    Tack för dina vänliga svar, uppskattar det verkligen!!
  • C
    ChristerF skapade en ny tråd:
    Någon som kan tipsa om hur man plockar ut ett Dometic kyl/frys skåp. Hymer B678.
  • T
    Tommy N reagerade på Knazig's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Jag köpte på banggood för 4 däck. De har även för 6 däck. Hittade 4 olika varianter. [Kr586.76 40% OFF]Universell solenergi 6...
  • Knazig
    Knazig reagerade på viggoboy's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    FRANKRIKE, 48°56'04.4"N 0°11'50.9"E 48.934542, 0.197460 Vimoutiers, Frankrike, Samma stad som uppfinnaren av Camembert Marie Harel...
  • viggoboy
    viggoboy svarade på tråden Tvätta Husbilen GDS (karta).
    • Tvättar husbilen.jpg
  • Z
    Ztam postade en kommentar på mediaobjekt IMG_20220731_172158.jpg.
    går denna plats att boka isf var??
  • Knazig
    Knazig reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Javisst finns det verkstäder och väldigt duktigt folk även på Sicilien. Det märkte vi också och vi fick toppenservice när bilen pajade...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Däcktryck.
    Javisst finns det verkstäder och väldigt duktigt folk även på Sicilien. Det märkte vi också och vi fick toppenservice när bilen pajade...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen