• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• K
    Kenneth reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Haha Haha.
    Hur är displayen på den? Den jag köpte på Aliexpress verkar funka helt ok och med väldigt liten avvikelse mellan sensorerna men...
  • M
    Morris reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Nja, låter ju enkelt, smidigt och självklart i teorin hemifrån tangentbordet men är man på semesterresa ute på landet på Sicilien där...
  • E
    Erok svarade på tråden Tvätta Husbilen GDS (karta).
    Är namnet på en sprittillverkare i denna köping, okänd i övriga landet.. nästan, har googlat :)
  • E
    Erok reagerade på maja1963's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Var ligger lisch ?
  • PelleB
    PelleB reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • E
    Erok svarade på tråden Däcktryck.
    Lär inte vara brist eller svårigheter vare sig på sicilen eller Italien då Perelli skyltar fanns så fort man lämnade autostradan vilket...
  • PelleB
    PelleB reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Jag har nu på sensommaren pensionerat mitt ”hembyggda” Lithiumbatteri med tillhörande BMS och blåtandsapp till förmån för detta större...
  • PelleB
    PelleB reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Mycket gammal tråd, men: Lufttrycket får inte var för lågt, 3.3 kg är åt helsike för lågt. Men en gammal åkare lärde mig på 1960 talet...
  • E
    Erok reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Nja, låter ju enkelt, smidigt och självklart i teorin hemifrån tangentbordet men är man på semesterresa ute på landet på Sicilien där...
  • Roger67
    Roger67 reagerade på PeterK's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Trycket ökar/minskar 0,1bar på 10C förändring. Minns en resa i Polen 2010 eller-11 de hade då stora tavlor efter motorvägarna som...
  • Roger67
    Roger67 reagerade på Knazig's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Den jag köpte för 4 däck som finns tidigare i tråden är det tydlig display. När jag pumpat däcken visar den samma värde som pumpen...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
  • Brogu
    Brogu reagerade på Knut's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    En dråpe spytt eller såpevann på ventilen avslører umiddelbart om det er en pysa fra ventilen. Det er lett å stramme til ventilen om det...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen