• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Knazig
    Knazig reagerade på PeterK's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Trycket ökar/minskar 0,1bar på 10C förändring. Minns en resa i Polen 2010 eller-11 de hade då stora tavlor efter motorvägarna som...
  • Raasken
    Raasken reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Jari
    Jari reagerade på Knazig's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Jag köpte på banggood för 4 däck. De har även för 6 däck. Hittade 4 olika varianter. [Kr586.76 40% OFF]Universell solenergi 6...
  • Jari
    Jari reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Jari
    Jari reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja med snart ett år som nykter batterianvändare kan jag meddela att det har gått bra. Vi var ju nyligen ute i ca 4 veckor i sträck och...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
  • Knazig
    Knazig svarade på tråden Däcktryck.
    Den jag köpte för 4 däck som finns tidigare i tråden är det tydlig display. När jag pumpat däcken visar den samma värde som pumpen...
  • Bengt. P
    Bengt. P reagerade på Erok's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Hamnade fel, såg en annons om en bilskrot som påstås ligga i Sandviken‼️ Ligger utanför samhället Kungsgården ca. 10 km väster...
  • Bengt. P
    Bengt. P reagerade på Umebo's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Hej. Dom är jättebra. Men tyvärr talar dom inte om vilka tryck man ska ha i däcken så det måste man ta reda på själv och sen kan man med...
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på PL 8's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Alldeles nära Lidköping, ja faktiskt på samma plats.
  • H
    Holen svarade på tråden Däcktryck.
    Jag laddade ner appen och hittar C och CP däck 16"
  • S
    Sanddammaren reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Mycket gammal tråd, men: Lufttrycket får inte var för lågt, 3.3 kg är åt helsike för lågt. Men en gammal åkare lärde mig på 1960 talet...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Däcktryck.
    Hur är displayen på den? Den jag köpte på Aliexpress verkar funka helt ok och med väldigt liten avvikelse mellan sensorerna men...
    • 1754828728772.png
  • Roger67
    Roger67 reagerade på Knut's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    En dråpe spytt eller såpevann på ventilen avslører umiddelbart om det er en pysa fra ventilen. Det er lett å stramme til ventilen om det...
  • Roger67
    Roger67 reagerade på Knazig's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Jag köpte på banggood för 4 däck. De har även för 6 däck. Hittade 4 olika varianter. [Kr586.76 40% OFF]Universell solenergi 6...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen