• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Knut
    Knut svarade på tråden Däcktryck.
    En dråpe spytt eller såpevann på ventilen avslører umiddelbart om det er en pysa fra ventilen. Det er lett å stramme til ventilen om det...
    • 1754826980718.png
  • Roger67
    Roger67 reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Vore bättre om Du kört in på däckservice kanske och fixat smyg punkkan på plats. :)
  • Roger67
    Roger67 reagerade på PeterK's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Jag tycker ändå att man inte ska välja det absolut billigaste LFP batteriet, som så gott som alltid saknar någon säkerhetsfunktion. Gör...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Våga släppa kontrollen...
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Däcktryck.
    Nja, låter ju enkelt, smidigt och självklart i teorin hemifrån tangentbordet men är man på semesterresa ute på landet på Sicilien där...
  • Göran Hellman
    Göran Hellman reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Mycket gammal tråd, men: Lufttrycket får inte var för lågt, 3.3 kg är åt helsike för lågt. Men en gammal åkare lärde mig på 1960 talet...
  • Knazig
    Knazig reagerade på PL 8's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Alldeles nära Lidköping, ja faktiskt på samma plats.
  • PL 8
    PL 8 svarade på tråden Tvätta Husbilen GDS (karta).
    Alldeles nära Lidköping, ja faktiskt på samma plats.
  • M
    maja1963 reagerade på Wizard's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Jag hittar inte var jag skall lägga in in ny anläggning så den kommer här: Bilvtätterian, Gnejsvägen 7M, Skene, Sweden Biltvätterian.se...
  • M
    maja1963 reagerade på Erok's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Ser nu att den i Ludvika vid södra utfarten Rv50 och Köpcentrat saknas på kartan Qstar Biltvätt Granitvägen. Funnits i 10 år minst.
  • M
    maja1963 reagerade på Joakim's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Du hittar tråden och kartan här: https://forum.ihusbil.se/threads/tv%C3%A4tta-husbilen-gds-karta.3369/ Mvh jocke
  • M
    maja1963 reagerade på Erok's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Saknar tråden omTvätt anläggningar, har själv lagt in flera, men kan nu inte hitta några tvättar överhuvudtaget. Det borde finnas på en...
  • M
    maja1963 reagerade på skalman52's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Liten komplettering om XL-tvätten i Lidköping: Två bås för husbilar och ramper på båda sidor om bilen.
  • Knut
    Knut reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Mycket gammal tråd, men: Lufttrycket får inte var för lågt, 3.3 kg är åt helsike för lågt. Men en gammal åkare lärde mig på 1960 talet...
  • M
    maja1963 reagerade på Arkilles's inlägg i tråden Tvätta Husbilen GDS (karta) med Gilla Gilla.
    Komplettera gärna med mer uppgifter och exakt adress jag har lagt in den på kartan så det går att skriva där. Klicka på pennan i bilden...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen