• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Göran Hellman
    @Birglas Har du möjligen en ledtråd till? =)
  • Göran Hellman
    Har 1900kg på framaxeln och med Michelindäck ska det vara 3,8 bar i däcken enligt rekommendation från Michelin. Hälsningar Göran
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på PeterK's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Jag har ett sådant här kit på mina 6 hjul, larmar för högt/lågt tryck samt hög temperatur, har funkat bra sedan 2016, bytt batterier i...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Olof G's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Det finns inte husbildimensioner i denna app, inga 16 tums däck
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Umebo's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Hej. I instruktionsboken finns uppgifter om däcktryck vid olika mycket vikt husbilen har och om däcken är varma eller kalla och om man...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på PL 8's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Jag får uppfattningen från Contintals hemsida att den gäller för lastbilar, bussar och jordbruksredskap: "Continental supports fleet...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Angry Angry.
    Är ständigt diskussion om hur högt/lågt lufttryck man bör ha i husbilen! Appen TireTech hjälper Dig med att ta fram rätt tryck för Din...
  • Ingrid o Pålle
    Ingrid o Pålle reagerade på Erok's inlägg i tråden Däcktryck med Angry Angry.
    Det är LASTBIL Du kör ingen personbil, lätt lastbil till 3500 kg och tung lastbil över 3500 kg. Klass2 existerar enbart på papperet i...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Roger67's inlägg i tråden Nya däck, hur blev det? med Gilla Gilla.
    Ja det är skönt med nya mjuka däck. Min bil hade 14 år gamla däck när jag köpte den och den lät som en rälsbuss. Skillnad som natt och...
  • Knazig
    Knazig reagerade på Roger67's inlägg i tråden Däcktryck med Gilla Gilla.
    Är det någon som har något mer tips på ett prisvärt övervakningssystem för 6 hjul? Jag köpte ett riktigt riktigt billigt på nätet i...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Däcktryck.
    Är det någon som har något mer tips på ett prisvärt övervakningssystem för 6 hjul? Jag köpte ett riktigt riktigt billigt på nätet i...
  • Roger67
    Roger67 svarade på tråden Nya däck, hur blev det?.
    Ja det är skönt med nya mjuka däck. Min bil hade 14 år gamla däck när jag köpte den och den lät som en rälsbuss. Skillnad som natt och...
  • Roger67
    Roger67 reagerade på Tommy N's inlägg i tråden Nya däck, hur blev det? med Gilla Gilla.
    Husbilen <3500kg köptes ny april 2018. I våras tyckte jag det var dags för däckbyte, inte pga. mil utan av åldersskäl. På bilen satt...
  • Brogu
    Brogu reagerade på Tommy N's inlägg i tråden Nya däck, hur blev det? med Gilla Gilla.
    Husbilen <3500kg köptes ny april 2018. I våras tyckte jag det var dags för däckbyte, inte pga. mil utan av åldersskäl. På bilen satt...
  • T
    Tommy N reagerade på Knazig's inlägg i tråden Fototråden med Gilla Gilla.
    Fräck husbil på ställplatsen vid Läckö. Vi parkerade nyss och denna ställde sig här nu. Strax cyklar vi till Spiken för lunch. I em ska...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen