Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Klicka först på vänsterpilen i högerkant av kartan så får du upp rätt sökruta för filter. Där du söker nu är för orter mm. Se #22.Nu använder jag sällan er karta, men den är ovanligt användarovänlig.
Sökfunktionen fungerar inte för mej, på min tab S7.
Självklart är det handhavandfel av mej, men just därför väljer jag smidigare appar.
Visa bilaga 49454
Nu använder jag sällan er karta, men den är ovanligt användarovänlig.
Sökfunktionen fungerar inte för mej, på min tab S7.
Självklart är det handhavandfel av mej, men just därför väljer jag smidigare appar.
Visa bilaga 49454

"klickar på Gå"? Vilket är Gå? Du ska inte klicka på något utan de prickar som visas på kartan eller visas i listan efter att du skrivit in Helsårsöppen är de som är Helårsöppna, dvs innehåller texten Helårsöppen. Därför är det viktigt att inte ange fel text, t ex ger inte "Helårsöppet" samma resultat som "Helårsöppen". Titta på kartan efterhand som du skriver och stanna t ex vid "Helårsöpp".PL8 tips får jag inte att fungera, händer inget när jag skrivit in Helårsöppen och klickar på Gå.
Notera, om du filtrerar så är det bara platserna på kartan som uppdateras, alltså inte listningen i högerkolumnen.Tack för informationen Bosse.
Du pekar just på "Problemet" man har flera "sök" vilket inte borde existera 2025 tycker jag.
De gånger jag försökt använda kartan har nästan alltid slutat med att jag stängt ner den
PL8 tips får jag inte att fungera, händer inget när jag skrivit in Helårsöppen och klickar på Gå.
Visa bilaga 49456
Samma resultat med bosses tips via map hub, händer inget når man klickar på Gå.
Visa bilaga 49466
Frågar jag däremot Gemini pro (som jag har i min pixel 10 pro xl) med ett klick
"Helårsöppna husbilsplatser nära min position"
Så får jag upp en lista med platser och information samt en karta från maps.
Så enkelt. Testade även tipsen ovan i mobilen, dock med samma resultat, inga förslag kommer upp.
Visa bilaga 49473Visa bilaga 49472
Notera, om du filtrerar så är det bara platserna på kartan som uppdateras, alltså inte listningen i högerkolumnen.
Ok. Jag hade inte kollat så noga i listan utan bara på kartan.eller visas i listan
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons