• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vilken färgskala skall vara standard?

Vilken temafärg är bäst / behagligast

• Totalt antal röstande
    12
  • Omröstning stängd .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den kallas egentligen "Teal" på engelska, vilket översätts till blågrönt. Men det namnet tyckte jag inte alls om, så därför blev det mossgrönt istället.
Även om jag är osäker på om det finns mossor med de färgtonerna...

Jag håller med dig, Bosse, jag gillar också den i gråskala, men den gröna blev också väldigt bra.

Stefan du är en alldeles utmärkt AD, gillar vinjetten och typsnittet du valt för iHusbil, lagomt modernt och vågat för den grupp vi riktar oss mot.

Själv röstade jag på gråskalan, men det är bara en fråga om tycke och smak. Troligen fortsatt påverkad från den tid jag arbetade med sånt här…. Hålla sig till gråskalan var så pass mycket billigare, så man tyckte det helt enkelt var snyggare. :unsure:

Loggan kan jag inte ta åt mig äran för. Det är Daniel som tog fram den.
Till att börja med som en tillfällig lösning för att slippa forummotorns egen logga…
Men jag gillar dess enkelhet och detaljerna i den, så den kanske blir kvar länge.
Färgtonerna har jag plockat från ett färgschema och det kan hända att jag gör fler sådana, så kan man själv välja färg.
Men den gröna får nog bli standardvarianten.

Jättefin, behaglig färg! (y)
Möjligen skulle en mossig färg passat en "mossigare" klubb.
Ingen nämnd, men glömd! :giggle:

Jag tycker för min del att ..gamla vitsar... som de flesta redan hört.. o från en svunnen tid...
känns mycket mossigt.
Så nej inte nån mossig färg inte.
Det behövs en färg som siktar framåt... gärna en färg som kan locka de yngre . Jag vill minnas att en ambition är att locka yngre husbilsägare eller kanske yngre ägare av Van.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen