• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Veterinär i Spanien

Kjell Andersson

Aktiv medlem
Medlem
Tänkt övervintra i Murciatrakten, Spanien till kommande vinter och undrar över vetrenärkostnader där?

Varit i Portugal, Algarve tidigare vintrar, haft vetrenär där som skött hunden med vaccineringar och annat. Cirka halva priset där mot här hemma i Skåne.

Tror väl det är lägre priser även i Spanien, någon som vet och har erfarenhet?...Kjell

Ja prislistan hos veterinären i Spanien ser helt annorlunda ut. Har hjälpt många husbilshundar att få hjälp med veterinär under åren och skrivit om det här:

Kjell mycket välkommen att fixa det i Altea på väg till/från Murcia, eller fixa det nere i Murcia, mycket billigare iallafall än Evidensias prismodeller som vi snart ser överallt här i Sverige.

Tommy

Senast ändrad:
Allå Tommy!

Jo jag vet ju Du och Carola ställer upp i alla lägen, följt alla dina inlägg, faktaupplysningar och kåserier både här och där.

Har ju släpet med mig och räknar med att ha Ceuti som bas varför det är lättare försöka hitta vetrenär i Ceuti. Lite svårt hitta plats parkera i Altea, men många tack. Kanske vi kan mötas och ses ändå vid tillfälle.

Räknar med att åka i månadsskiftet sept.okt. Åker själv med hunden och efter nyår kommer ev. Britt ner. Ha de och hälsa Carola samt Svart & Vit....Kjell

Allå Tommy!

Jo jag vet ju Du och Carola ställer upp i alla lägen, följt alla dina inlägg, faktaupplysningar och kåserier både här och där.

Har ju släpet med mig och räknar med att ha Ceuti som bas varför det är lättare försöka hitta vetrenär i Ceuti. Lite svårt hitta plats parkera i Altea, men många tack. Kanske vi kan mötas och ses ändå vid tillfälle.

Räknar med att åka i månadsskiftet sept.okt. Åker själv med hunden och efter nyår kommer ev. Britt ner. Ha de och hälsa Carola samt Svart & Vit....Kjell
Klart vi måste ses i vinter, mellan Ceuti och Altea är det bara 14-15 mil. På ett eller annat vis i Ceuti eller Altea.

Välkomna!

Tommy

Senast ändrad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons