Vad har jag nu gjort för fel ??
Detta meddelande inväntar moderators godkännande, och är inte synligt för vanliga besökare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Detta meddelande inväntar moderators godkännande, och är inte synligt för vanliga besökare.
Jag misstänker att du postat i Kunskapsbiblioteket.Vad har jag nu gjort för fel ??
PL 8 Du är smart du o visst är det så.Jag misstänker att du postat i Kunskapsbiblioteket.
Nej, ta inte bort tråden. Jag vill att det ska stå kvar att jag är smart.PL 8 Du är smart du o visst är det så.Tänkte mer att jag hamnat under luppen
![]()
Om någon admin är online o inte har fredagsmys så ta bort tråden.
![]()
Haha givetvisNej, ta inte bort tråden. Jag vill att det ska stå kvar att jag är smart.
Dessutom är det bra info till andra som råkar ut för samma sak.
Jag har nyligen fått samma meddelande när jag postade på annan plats än Kunskapsbiblioteket. Jag antog det berodde på att jag inkluderat en länk till Google photos i inlägget.Just Kunskapsbiblioteket har den funktionen att inläggen skall godkännas av den som ansvarar för Kunskapsbiblioteket innan publicering.
Anledningen är att Kunskapsbiblioteket inte är ett allmänt diskussionsforum som andra sektioner på vårt forum utan faktainformation för den som söker kunskap i ett visst ämne.
Hej, länkar till google photo ska inte ha någon betydelse för detta, men jag tror att jag har hittat förklaringen efter att jag hittat ditt senaste inlägg med en länk till google photo. Tråden du postade låg i kunskapbiblioteket när du skrev inlägget, men den tråden har flyttats från kunskapsbiblioteket till problemlösning efter det.Jag har nyligen fått samma meddelande när jag postade på annan plats än Kunskapsbiblioteket. Jag antog det berodde på att jag inkluderat en länk till Google photos i inlägget.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons