• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Varför detta?

Vad har jag nu gjort för fel ??
Jag misstänker att du postat i Kunskapsbiblioteket.

Jo jag har fått det också mitt svar hade hamnat fel eftersom jag inte kollat i vilken tråd jag svarade.
Lite klumpigt av a den som gjort sidan kan man tänka men oerhört svårt att förutse alla varianter av inlägg som kan uppstå. Problem fixas ju oftast omgående.
Men det finns ett problem med detta eftersom någon kan känna sig ganska ledsen över att admin misstänker honom / henne för oegentligheter, sen hanterar vi alla det svenska språket på olika vis.
Kan det vara så att vilket jag misstänker stoppat många från att skriva i forumet? En kontroll om det kan vara så och om det går att göra på ett bättre mindre HBK liknande sätt är nog som det känns nödvändigt.

Just Kunskapsbiblioteket har den funktionen att inläggen skall godkännas av den som ansvarar för Kunskapsbiblioteket innan publicering.
Anledningen är att Kunskapsbiblioteket inte är ett allmänt diskussionsforum som andra sektioner på vårt forum utan faktainformation för den som söker kunskap i ett visst ämne.

Kanske man skulle kunna markera att det handlar om kunskapsbiblioteket så att man inte som jag svarar i en tråd på felaktigt sätt. Kanske man kan använda färg någonstans för att markera eller ett annat teckensnitt.
När man sen hamnat fel och vill ångra inlägget så kan det bli problem med att helt ta bort ett inlägg vill man göra det under ändra så måste man om man raderat allt ha minst ett tecken för att spara ändringen det räcker med en punkt. Kanske finns ett enklare sätt.
Jag tycker det är bra om man fattar felet och kan ändra själv, kanske en fråga kan komma upp ÄNDRA ja nej sen ska man kunna göra samma jobb som admin med sitt eget inlägg, vi är ju alla vuxna kommen till övermogen ålder så det mesta skulle kunna fixas enkelt. Kanske med en snäll kommentar att det där blev nog lite fel.
Det skulle bli lite mer iHusbil och lite mindre av det gamla som vi vill glömma och gå vidare.
Själv blev jag allergisk mot påhopp sen den tiden.

Just Kunskapsbiblioteket har den funktionen att inläggen skall godkännas av den som ansvarar för Kunskapsbiblioteket innan publicering.
Anledningen är att Kunskapsbiblioteket inte är ett allmänt diskussionsforum som andra sektioner på vårt forum utan faktainformation för den som söker kunskap i ett visst ämne.
Jag har nyligen fått samma meddelande när jag postade på annan plats än Kunskapsbiblioteket. Jag antog det berodde på att jag inkluderat en länk till Google photos i inlägget.

Jag har nyligen fått samma meddelande när jag postade på annan plats än Kunskapsbiblioteket. Jag antog det berodde på att jag inkluderat en länk till Google photos i inlägget.
Hej, länkar till google photo ska inte ha någon betydelse för detta, men jag tror att jag har hittat förklaringen efter att jag hittat ditt senaste inlägg med en länk till google photo. Tråden du postade låg i kunskapbiblioteket när du skrev inlägget, men den tråden har flyttats från kunskapsbiblioteket till problemlösning efter det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen