Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Fantastiskt sockersöt och ljuv. Så till den milda grad att jag var tvungen att rehabilitera mig en god stund med både Disturbed och Erik G!Inte en tatuering o inga spända armmuskler... eller halsmuskler... men riktigt finstämd sång... o jag tror inte ens hon har varit med i Idol...Hur är detta möjligt?
Fantastiskt sockersöt och ljuv. Så till den milda grad att jag var tvungen att rehabilitera mig en god stund med både Disturbed och Erik G!![]()
![]()
Absolut fortfarande sockersöt och ljuv! Lite sömningt fram till 3:26, sen piggnade hon faktist till ett tag. Men va fasen Burstner, det var väl en väldigt sötsliskig och tillrättalagd video, med de utvalda snyftande åskådarna? Lite tatueringar, spända muskler och dirt vill vi väl ändå ha i låtarna!Du är rolig... tösen är bra! Det är lite konstigt..jag googlar o letar mycket på Youtube om allt möjligt..musik..campers o tekniska grejer..sen rätt ofta så dyker det upp förslag på saker... den här Dana Winner var ett sånt förslag som Youtube gav... jag visste inget om henne egentligen..inget namn o aldrig hört henne sjunga..men jag kände till att det fanns någon som var populär i Belgien o Nederländerna....för jag känner en holländare... men att tösen skulle va så dålig att du måste rensa öronen... det förvånar både mig och säkert också publiken... och de tycks uppskatta henne! Jag hittade ett exempel till... är det där Belgiens svar på Carola, Sanna Nielsen eller Agnetha Fältskog?
Ps det här kallar jag live-sång!
Absolut fortfarande sockersöt och ljuv! Lite sömningt fram till 3:26, sen piggnade hon faktist till ett tag. Men va fasen Burstner, det var väl en väldigt sötsliskig och tillrättalagd video, med de utvalda snyftande åskådarna? Lite tatueringar, spända muskler och dirt vill vi väl ändå ha i låtarna!![]()
![]()
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons