Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Jag fick rådet att använda just 522 när jag kollade runt lite bland dom som fogat om bilar, försäljningsställen och verkstäder som gör sådana jobb.Tror sika har uv när jag läste detta:
Sikaflex®-522
Sikaflex®-522 är ett lågemissions 1-komponent Silan Terminerad Polymer (STP) fogmassa/lim. Den har en hög väder- och mögelbeständighet. Sikaflex®-522 uppfyller högsta EHS-standarder. Den fäster väl till ett brett spektrum av underlag med minimal förbehandling.swe.sika.com
Fick ett prisförslag till min Hobby 650 -98 på ca 7000:-Får man fråga vad det kostar ung att foga om en husbil på firma?
Tog man bort alla lister fönster mm och gamla fogar då.. 7000 låter gratis för mastodont jobb.Fick ett prisförslag till min Hobby 650 -98 på ca 7000:-
Man skrapade bort den gamla fogen och la på ny.Tog man bort alla lister fönster mm och gamla fogar då.. 7000 låter gratis för mastodont jobb.
Att lägg ny fog på gammal är ju som att Måla läpparna enbart.
Köpte en sådan kniv med ett u, men den va kass.Det finnes en spesialkniv for hovslagere som fungerer bra når en fjerner tørr gammel fog. Kniven har en U på spissen som kommer passe langt ned i fugen.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons