Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
Läs mer och anmäl dig här.
Logga in för att dölja denna ruta:
Låter possitivt. Får undersöka och mäta lite i morgon. Mörkret kom här. Håller på att dra nya kablar till bodelbatteriet så ingen belysning i bilen.De flesta (alla jag har sett) har just ett USB-uttag där. Jag antar att kabeln är fördragen för det och det du håller i är just ett "lock" som kan/ska ersättas med ett USB-uttag.
Tack skalan... ska mäta lite i morgon och kolla nogranare. La inte så mycket tid på att undersöka. Hade fullt upp med att dra 70mm2 kablar å dess utmaningar.På min bil sitter det ett USB-uttag där som är kopplat till startnyckeln. Ingen spänning på uttaget med avstängd motor.
Tack Knut, ska mäta lite idag.Ser det er 3 ledninger til denne posisjon, den gule er sikkert over nøkkel, den med gul stripe kan være 12V og den siste er jord-minus. Tipper det er ingen forbindelse mellom de 3 kontaktene i lokket.
Helt korrekt Pålle... skulle ju mäta idag.... men att böka (dra) 70mm2 kablar tog nästan hela dagen... byter ut mina 35mm2 mot 70mm2 då jag skall ha in en inverter på 2000w.Ibland är gul konstantplus och röd tändningsplus.
Att mäta är att veta...
Pålle
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons