bengtic
Välkänd medlem
- Ort
- Finspång
En Toyota Verso S 2012 har 2 st cigarettändar uttag ett fram som vanligt och ett i kofferten.
Bägge stängs av med nyckeln, Om man laddar ett batteri som är galvaniskt kopplat direkt till uttaget bak kommer det främre uttaget att ha ström då när man stängt av med nyckel?
Kan andra förbrukare möjligen vara anslutna och erhålla ström i avstängt läge?.
Är en viss kärvning normal vid körning rakt fram ratten i mittläge, vid några graders vridning på ratten går den väldigt lätt det är elservo. Kan det finnas en hysteres vid icke påverkan / påverkan av servot som ger upphov till det?
Är det normalt eller inte?
Min förra bil från samma härad gick väldigt lätt i styrningen hela tiden för lätt tyckte jag och tänkte på kärringbil, man blev tvungen att släppa ratten helt om man nös!
Bägge stängs av med nyckeln, Om man laddar ett batteri som är galvaniskt kopplat direkt till uttaget bak kommer det främre uttaget att ha ström då när man stängt av med nyckel?
Kan andra förbrukare möjligen vara anslutna och erhålla ström i avstängt läge?.
Är en viss kärvning normal vid körning rakt fram ratten i mittläge, vid några graders vridning på ratten går den väldigt lätt det är elservo. Kan det finnas en hysteres vid icke påverkan / påverkan av servot som ger upphov till det?
Är det normalt eller inte?
Min förra bil från samma härad gick väldigt lätt i styrningen hela tiden för lätt tyckte jag och tänkte på kärringbil, man blev tvungen att släppa ratten helt om man nös!