Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Gå in på YT och skapa ett konto. Lägg upp din film på YT och då får den en länk. Denna länk klistrar du in här.Har ett antal filmer tagna med Dashcam, men jag vet inte hur jag skall publicera dem. Fick något råd tidigare om youtube men vet inte riktigt hur jag skall göra för att få det att funka.
Är det så enkelt! Jag är inte smålänning men frågar ändå, köstar det något?Gå in på YT och skapa ett konto. Lägg upp din film på YT och då får den en länk. Denna länk klistrar du in här.
Det är helt gratis!Är det så enkelt! Jag är inte smålänning men frågar ändå, köstar det något?
Då gör jag ett försök.Det är helt gratis!
Nu fungerar det klockrent.Gör ett nytt försök
Jag kan dra ner ljudet så att det blir helt tyst.Det blåser lite i filmen men det är ju svårt att undvika och njuter istället av ”utsikten”.
Så ser framemot dina filmer ”biltur” och ”tunneltur”.
Nu börjar vi prata avancerad ”filmproduktion”. Här har du en analfabet på nybörjarstadiet. På dashcamen tror jag att jag oftast har haft ljudet avstängt.Kjell, jag gör mycket video och har lärt mig att ljudet från kameran är inget vidare. Nästan alltid tar jag bort kameraljudet och lägger in passande musik istället. Bakgrundsmusik som är "fri" hittar man enkelt på nätet.
Jag tycker mycket om sådan som rör fotografi, således gör jag det när det gäller den här tråden.Vi har fått in flera önskemål om att det behövs en fototråd.
Varsågod att posta dina egna bilder villkorslöst.
Den som postar den första bilden vinner,, ingenting.
Jag tycker mycket om sådan som rör fotografi, således gör jag det när det gäller den här tråden.
Det finns en sak som jag ändå skulle gärna vilja uppmärksamma, nämligen ordet "villkorslöst". Vad betyder det i sammanhanget?
En del bilder som några redan har publicerat är mycket intressanta och med tiden kommer blir många fler bilder. Några kan bli så bra att man kanske skulle kunna sälja dem? Vem som då ska rätten till dessa bilder?
Lite av det har vi redan tagit upp i tråden "Saknar", se t.ex mitt inlägg där #14.
Så mitt förslag är att man ska förtydliga villkor kring ägande och användande av bilder som publiceras i tråden
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons