• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Snyltande gäster knäcker verksamheten

Skamligt! Det är att jämställa med stöld. Vart är vi på väg?

I Norge finns obemannade ställplatser där det går att både tömma och fylla på vatten samt betala via PayPal, kanske en idé för Anette Juhlin? Om det redan finns en väl synlig betalmöjlighet (Swish för inhemska och PayPal för övriga turister), kanske att vissa drar sig för att bete sig som tjuvar?

Senast ändrad:
Jag kom precis från Mellbystrands ställplats den vid havet, 325kr för ingen service alls när man kunde parkera precis bredvid i 24 timmar GRATIS.:(

Såhär efteråt hade jag hellre tagit in hos dom artikeln handlar om, när jag bokade så tyckte jag deras ställplats låg för långt ifrån havet. Ikväll har dom 21 lediga platser så uppenbarligen finns det andra alternativ och jag såg flera platser närmare havet som var gratis.

Men jäkligt dåligt att inte betala för sig.

Jag kom precis från Mellbystrands ställplats den vid havet, 325kr för ingen service alls när man kunde parkera precis bredvid i 24 timmar GRATIS.:(

Såhär efteråt hade jag hellre tagit in hos dom artikeln handlar om, när jag bokade så tyckte jag deras ställplats låg för långt ifrån havet. Ikväll har dom 21 lediga platser så uppenbarligen finns det andra alternativ och jag såg flera platser närmare havet som var gratis.

Men jäkligt dåligt att inte betala för sig.
Ingen service ???

Ingen service ???
Nä, inte på dom 5 platser som har samma namn fast med tillägget "vid havet"
Offentliga toaletter som alla strandgäster får använda räknar inte jag som en service!

Gå in på psidan.se så ser man skillnaden på dessa platser, den vid havet är värdelös, enligt oss.
Till höger parkerar men gratis och där jag står och tar bilden är det minst 50 parkeringsplatser utan kostnad, men där får man bara parkera inte campa.
20230730_071515.jpg

Senast ändrad:
Nä, inte på dom 5 platser som har samma namn fast med tillägget "vid havet"
Offentliga toaletter som alla strandgäster får använda räknar inte jag som en service!

Gå in på psidan.se så ser man skillnaden på dessa platser, den vid havet är värdelös, enligt oss.
Till höger parkerar men gratis och där jag står och tar bilden är det minst 50 parkeringsplatser utan kostnad, men där får man bara parkera inte campa.
Visa bilaga 28545
Ok, Tack för informationen 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka