Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Kör också omkring med en dunk. Men den är tom. Idén är att om jag av någon outgrundlig anledning skulle få stopp så kan jag i alla fall hämta mera diesel någonstans. Tom dunk väger ju inte så mycket och ingen risk att det står gammal diesel i den.Jag kör omkring med en reservdunk med 5 liter diesel. Har aldrig behövt använda den. Men ändå släpar jag runt på den.
Hur gör ni?
Gjorde lika på vår förra hb med vanlig tank, tankade strax under halv tank oftast så blev det varannan dag på längre turer.Är det storleken på tank som är avgörande för om man får soppatorsk och skulle behöva en reservdunk? Jag lutar mer åt att det är vilket ”tankningsmönster” man har. Dvs hur mycket har jag kvar i tanken när jag börjar leta efter tankställen.
Självklart har storleken betydelseÄr det storleken på tank som är avgörande för om man får soppatorsk och skulle behöva en reservdunk? Jag lutar mer åt att det är vilket ”tankningsmönster” man har. Dvs hur mycket har jag kvar i tanken när jag börjar leta efter tankställen.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons