• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Medlemsförmån Preem

Logga in för att dölja denna ruta:

Annons

Preem erbjuder rabatt på drivmedel, biltvätt, olja m.m.
Preem erbjuder rabatt på drivmedel, biltvätt, olja m.m. för registrerade medlemmar i iHusbil. Det finns tre olika alternativ: MasterCard Premium, MasterCard Standard och Företagskort (endast för företag). Lägg märke till att det finns en månadskostnad kopplad till "Premium".

50 öre/liter drivmedelsrabatt bemannade
50 öre/liter drivmedelsrabatt obemannade stationer
5 % rabatt på el-laddning
20 % rabatt biltvätt
20 % motorolja
20 % spolarvätska
20 % rabatt bilrelaterade produkter
20 % Gasol
10% Släpvagnshyra
0,5 % cashback på köp utanför Preem
Bilassistans
Tanka-fel-försäkring
Kompletterande reseförsäkring
39 kr/mån

Ingen årsavgift (f.n.)
25 öre/liter drivmedelsrabatt bemannade stationer
10 öre/liter drivmedelsrabatt obemannade stationer
10 % rabatt biltvätt
10 % motorolja
10 % rabatt bilrelaterade produkter
10 % Gasol
0,5 % cashback på köp utanför Preem
Tanka-fel-försäkring
Kompletterande reseförsäkring

Rabatt knuten mot Listpris och anges inkl. moms,

Diesel 90 öre/liter
HVO100 90 öre/Liter
Bensin 50 öre/liter
Etanol 50 öre/liter
Adblue85 öre/liter
El 5 %
Biltvätt 10 %
Bilkem/Tillbehör 10%

Preem_logo_RGB.png

iHusbil

iAdmin
Admin medlem
Medlem
Denna tråd är till för den allmänna diskussionen om annonsen Preem. Skriv inlägg i diskussionen här.

Är det någon som lagt in en ansökan om premiumkort, själv kom jag inte längre än till telefonnummer innan det tog stopp (Felaktigt ifyllt nummer?)

Jag har inte försökt, men ofta kan det vara att de är kinkiga med formattering.
Vissa har olika krav på fälten. Några vägrar om man börjar med ”+46”, medan andra kräver det. Ibland måste man ha bindestreck, i andra fält ballar det ut om man har det.
Det är ofta utvecklare som haft lite otur när de tänkte, eller glömt tankearbetet helt…

Så testa lite olika varianter. Enbart siffror hade jag provat med först - och om det var det du gjorde, testa att börja med +46.
O.s.v.

Är det någon som lagt in en ansökan om premiumkort, själv kom jag inte längre än till telefonnummer innan det tog stopp (Felaktigt ifyllt nummer?)
Jag har gått igenom alla frågor och fått ok från Ikano om ett Premium-kort. Kom inte ihåg hur jag skrev in tfn-numret. Som Stefan säger kan de vara kinkiga med hur man matar in telefonnummer m.m.

Jag har gått igenom alla frågor och fått ok från Ikano om ett Premium-kort. Kom inte ihåg hur jag skrev in tfn-numret. Som Stefan säger kan de vara kinkiga med hur man matar in telefonnummer m.m.
Att det verkar kinkigt är ingen överdrift. Jag har i min envishet provat alla tänkbara, och otänkbara varianter, men ingen godtas. Jag har vidare ringt kundtjänst på det nummer som anges i övre högra hörnet (0476-58 71 40 Ikanobanken), men de kunde inte hjälpa mig efter omfattande försök.De hänvisade mig då till Preem, men de hänvisade mig till ett formulär på hemsidan.

Att det verkar kinkigt är ingen överdrift. Jag har i min envishet provat alla tänkbara, och otänkbara varianter, men ingen godtas. Jag har vidare ringt kundtjänst på det nummer som anges i övre högra hörnet (0476-58 71 40 Ikanobanken), men de kunde inte hjälpa mig efter omfattande försök.De hänvisade mig då till Preem, men de hänvisade mig till ett formulär på hemsidan.
När man matar in tfn-nummer så väljer man land i "drop-down" till vänster sedan tfn-numret utan inledande nolla och inga mellanslag.
Typ: 70123456.

Skickar en bild med MD till dig.

Jo men visst, så sa hon på Ikano-supporten också, men det lyckas inte för mig att få godkänt.

Nu lyckades jag, med att få igenom ansökningen men med telefonen Android 16. Tidigare hade jag försökt med PC Windows 11 utan att lyckas. ....Datorer!

Enligt Albert Einstein är idioti när någon upprepade gånger på samma sätt försöker att lösa ett problem, och förvänta sig olika resultat.

Underligt och intressant med tanke på att jag kom igenom ansökan just med en PC och Windows 11. :unsure: :eek:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen