• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Per Nilsson ny ordförande i HRF

9447A528-633F-46FD-BF18-692685EFB753.jpeg
På Husbil- och husvagnsbranschens Riksförbunds (HRF) årsmöte valdes Per Nilsson som ny ordförande. Per är i princip född in i branschen då hans far var grundare av Cabby Caravan, ett företag som Per själv var VD i fram till 2008. Efter detta har han bland annat verkat som agent för Euramobil och Karmann i Norden och diverse andra verksamheter.

- Framtiden för mobilt boende ser mycket ljus ut, säger Per Nilsson i en kommentar. Intresset för både husvagn och husbil har ökat starkt de senaste åren även om vi just nu precis som många andra branscher märker av en nedgång, fortsätter Per.

- Det skall bli riktigt kul att ta sig an branschens utmaningar och möjligheter. Förbundets medlemmar står starkt rustade för framtiden och allt fler upptäcker glädjen och friheten som mobilt boende ger, avslutar Per.

HRF är den samlande organisationen för företag med svensk anknytning till mobilt boende. Förbundet organiserar såväl tillverkare och importörer av husvagnar och husbilar som tillbehörs- och serviceföretag samt återförsäljare. Som samlande branschförbund arbetar HRF för att ge branschen rätt affärsförutsättningar. HRF verkar bland annat för att utveckla sunda affärsprinciper i branschen till gagn för både näringsidkare och konsumenter.
Källa: HRF
8B8E2C06-15EE-4910-83C2-518CA1AE7A73.jpeg

Tommy
 
Jag har sett och hört (samma snack) av många sådana ”gubbsen” i mitt verksamma liv. Alla är så positiva, entusiastiska och ”älskar” kommande utmaningar… Tja, vad skulle han annars säga?
Det intressanta är vart framtiden leder! Han säger inget om el, miljötänk, stopp för fosila drivmedel, inflation, prisökningar osv. utan är positiv och säger ”Förbundets medlemmar står starkt rustade för framtiden”… Vad menar han med det, jag förstår inte? Vet han redan hur framtiden ser ut och hur ”medlemmar” har det? Bra i så fall…

Det är kul med positiva uttalanden, inget fel i det, så jag ber om ursäkt om jag har trampat någon på tårna med min kommentar.
 
Jag..är det Ranko det ? Här räcker inga ..gilla-tummar.... eller haha..eller sad med mera.
(Mig har du verkligen inte trampat på tårna. )
Ditt inlägg är det klokaste som jag har läst under hela 2022..( här).. ok...kanske inte jättehård konkurrens .....men Du leder stort.. BRA GRATTIS..
Du leder med husbilslängder.
Glädjer mig.
 
Jag..är det Ranko det ? Här räcker inga ..gilla-tummar.... eller haha..eller sad med mera.
(Mig har du verkligen inte trampat på tårna. )
Ditt inlägg är det klokaste som jag har läst under hela 2022..( här).. ok...kanske inte jättehård konkurrens .....men Du leder stort.. BRA GRATTIS..
Du leder med husbilslängder.
Glädjer mig.
Tack Burstner, jag känner mig smickrad och ödmjuk, kanske inte så ”klok” som jag skulle vilja, dock ganska van med mycket efter alla åren. Tanken är att ”hänga med” i svängarna och att vara social med bibehållet civilkurage. Ha nu en fin fortsatt helg så tar vi några kliv tillsammans mot det okända…
//ranko
 
Det..okända.... tyvärr tyvärr...ålderdom är inget att längta efter.... jag skulle nog hellre tagit några kliv bakåt..t ex 10 eller 20 år.

(Jag har nog använt denna förr.... men det är det ändå ingen som kommer ihåg....)

Hittills har det gått bra. Sa han som ramlade från Empire State Building när han passerade 84 : de våningen.


Tack ...för tacket. Fyrfaldigt tack för tacket.

Oj oj....upptäcker nu att vi lämnat trådens rubrik! Tillför inget till tråden..................
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen