Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Många skräddare använder tyger som inte är anpassade för husbilar och till exempel inte tål sol alls. Materialkvalitet är viktigt, men det är också nödvändigt att vårda tyget och använda rätt rengöringsmedel vid spill. Kombinationen av rätt material och underhåll är avgörande.Grymt snyggt och proffsigt!
Men vad får den gamla klädseln att bli så där? Är det bara dålig materialkvalitet eller är det misskötsel ?
Tänker på felaktig rengöring eller liknande.
De priserna är långt ifrån vad vi tänker oss. För de summorna kan vi faktiskt klä om flera husbilar. Priset för att klä om en husbil ligger mellan 22-27k, beroende på vilket tyg du väljer och hur stort det är.Min fråga är följande…
Om det kostar 14000kr att klä om framstolarna, vad kostar det då att klä om allt i husbilen? 100000kr? 150000kr?
Priset för att klä om en husbil ligger mellan 22-27k, beroende på vilket tyg du väljer och hur stort det är.Nu är ju det här ett forum för alla medlemmar. De som är intresserade av en omklädnad är säkert intresserade av i vilket prisspann en sådan ligger inom. Detta utan att ställa en specifik fråga för sin egen bil. Ser inte att detta skall vara något problem att ge ett sådant svar utan att det blir rörigt.
PS. Jag har själv inget behov av ny klädsel. Jag skrev frågan för att jag tror att det ligger i många medlemmars intresse att få en prisuppgift.
Finns det något medel man absolut inte bör använda?Många skräddare använder tyger som inte är anpassade för husbilar och till exempel inte tål sol alls. Materialkvalitet är viktigt, men det är också nödvändigt att vårda tyget och använda rätt rengöringsmedel vid spill. Kombinationen av rätt material och underhåll är avgörande.
Tack så mycket, Jari! Vi uppskattar dina vänliga ord och ser fram emot att höra från dig när det är dags.Har följt er Facebooksidan ett tag och är imponerad av kvaliten på jobben ni gör, lär höra av mig när det blir dags för ny klädsel i bilen ;-)
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons