Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Allt står på hemsidan, bara åka till närmaste försäljningsställeVar lämnar man tillbaka boxen enklast ?
Allt står på hemsidan, bara åka till närmaste försäljningsställeVar lämnar man tillbaka boxen enklast ?
I länken #2 , electronic device, där står alltKunde inte lämna in vår myto när vi åkte ur tjeckien. de ville inte ta emot den. Vet någon vart man skickar den
Rekommenderar att läsa på om alla länder man tänker besöka , bättre än att be om hjälp när det är i sista stundVar lämnar man tillbaka boxen enklast ?
Jag postade min, tog 14 dagar, sen kom pengarna in på kontotVi åkte till sista macken ! Dom tog inte emot den. Visade en lapp att vi kunde behålla den till nästa gång !!!
Har du någon adress ?Jag postade min, tog 14 dagar, sen kom pengarna in på kontot
Har du någon adress ?Jag orkade inte heller trassla med att hitta ett återlämningsställe på vägen ut så jag postade min när jag kom hem. Vill minnas portot gick på runt tvåhundringen. Depositionen och kvarvarande respeng kom efter ett par veckor.
Finns i länk #2Har du någon adress ?
Vet inte var jag ska leta efter adress .Hur hittade du den /MvhJag orkade inte heller trassla med att hitta ett återlämningsställe på vägen ut så jag postade min när jag kom hem. Vill minnas portot gick på runt tvåhundringen. Depositionen och kvarvarande respeng kom efter ett par veckor.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons