• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Myggfälla

Tyvärr kan jag inte säga om den funkar, första testet 1 mygga i burken, men vi kände inte av några mygg alls den kvällen. Idag blåser det gött 28 grader på kvällen kl 22:00 men inte ett flygfän ute så den lyser blått och surrar!!
Tack för rapport!
1st mygga på en kväll kan väl kännas något skralt...Funktionen är väl lite bristfällig, men ni får väl njuta av det blå ljuset i kvällsmörkret ;)

Det känns som att vi får fortsätta med Thermacell och Djungelolja, ett tag till.

Snart. Snart är det semester!!!

//Jocke

Vi har:
Thermacell Backpacker.
Thermacell bärbar.
Mr Mosguito 12Volt. "Finns även Mr Mosguito för 230 volt, den har vi inte"
Sir McLaine special 230Volt. "Heter något med djungel"

En av dom värsta myggstället jag har varit på och dessutom vid två olika tillfällen är i Karesuando, senaste gången vaknade vi 03.00 på natten av att ett par myggor tagit sig in i husbilen och ca 100 myggor attackerade takluckans myggnät så dom studsade tillbaka varje gång dom försökte forcera nätet, förmodligen dom aggressivaste myggor jag varit med om.

Startade Mr Mosguito 12 volt, inom 10 minuter fanns det inte en enda mygga som ville in i vår husbil igen.

Fick jag bara välja två varianter så hade jag valt Thermacell bärbar och Mr Mosguito 12 volt, då fixar man dom flesta tillfällena.

Dessa har köpts från wish
Sätts i mobilladdaren eller usbport

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen