• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Myggfälla

Ja vad svarar man? Kreativ marknadsföring i varje fall. Det finns ju fyra recensioner....de är tydligen...supernöjda.....så nöjda att de vill meddela sina upplevelser av produkten mitt i vintern. Om inte annat, bra att ha grej o ge bort i julklapp. Fungerar kanske jättebra? Det framgår inte om den är lämplig för vintercamping.
Det är lätt att hitta liknande vid en sökning på Google.

Snygg färg, Usb Weiss.
Synnerligen utförlig presentation av vilka villkor och bestämmelser som gäller. Känns ju tryggt!

Senast ändrad:
Ja vad svarar man? Kreativ marknadsföring i varje fall. Det finns ju fyra recensioner....de är tydligen...supernöjda.....så nöjda att de vill meddela sina upplevelser av produkten mitt i vintern. Om inte annat, bra att ha grej o ge bort i julklapp. Fungerar kanske jättebra? Det framgår inte om den är lämplig för vintercamping.
Det är lätt att hitta liknande vid en sökning på Google.

Snygg färg, Usb Wiess.
Synnerligen utförlig presentation av vilka villkor och bestämmelser som gäller. Känns ju tryggt!

Jag är helt enig i din tolkning av både marknadsföring och recensioner ;) Tyckte den var snygg och smidig att ladda upp med USB sladd... Kunde ju vara läge att fråga om någon ändå hade nyttjat den, och i så fall, med vilket resultat. Jag misstänker dock att jag redan vet svaret ;)

//Jocke

Lite fler som har recenserat!

Lite fler som har recenserat!
Tyckte det var lite kul att läsa Karl-Görans recension. Han har inte använt produkten ännu, men har ändå satt ett betyg...förvisso var det inte så högt betyg.

//Jocke

Här är ett test på några varianter med lite olika betyg.

https://m3.idg.se/2.1022/1.662970/myggdodare

Själv använder jag en thermacell utomhus, har inget inne i husbilen.
Ja Thermacell är helt klart det bästa jag har testat. Det skulle ändå vara skönt om man slapp vätskor/tyglappar och gas. Tänk om det skulle komma en produkt som man kan driva med endast en USB :)

//Jocke

Det var en med i testet jag länkade till, dock fungerar inte amazonlänken, testet är från förra året.
Dock finns det ett flertal som drivs med USB, jag vet dock inte hur effektiva/bullriga de är.
Skulle själv vilja ha en giftfri modell inne i husbilen, men är inte tillräckligt insatt i de olika modellerna.
Sen ska även katten stå ut med ev. ljudvågor.
Den du länkar till i starten verkar intressant.
Denna verkar vara samma modell https://www.amazon.se/Mosquitoes-Ma...eywords=mosquito+killer&qid=1654009230&sr=8-8

Senast ändrad:
Det bästa tipset har inkommit från annan husbilsåkare för att slippa få myggbett.
Låt din partner somna, dra sen av täcket försiktigt så har myggen hela smörgåsbordet framdukat medans man själv somnar under täcket. 👍

Man kan tro att det är så jag gör eftersom min bättre hälft får alla myggbett, men jag behöver inte det för myggen väljer alltid henne, jag skulle också välja henne om jag var en mygga.

Jag har en massa olika myggavskräckare från 12V, 230V och gasdrift.
Den här använder jag inomhus om det är överdjävligt men det sker inte så ofta!

Det bästa tipset har inkommit från annan husbilsåkare för att slippa få myggbett.
Låt din partner somna, dra sen av täcket försiktigt så har myggen hela smörgåsbordet framdukat medans man själv somnar under täcket. 👍

Man kan tro att det är så jag gör eftersom min bättre hälft får alla myggbett, men jag behöver inte det för myggen väljer alltid henne, jag skulle också välja henne om jag var en mygga.

+1 på den

Det var en med i testet jag länkade till, dock fungerar inte amazonlänken, testet är från förra året.
Dock finns det ett flertal som drivs med USB, jag vet dock inte hur effektiva/bullriga de är.
Skulle själv vilja ha en giftfri modell inne i husbilen, men är inte tillräckligt insatt i de olika modellerna.
Sen ska även katten stå ut med ev. ljudvågor.
Den du länkar till i starten verkar intressant.
Denna verkar vara samma modell https://www.amazon.se/Mosquitoes-Ma...eywords=mosquito+killer&qid=1654009230&sr=8-8
Ja det är just "giftfri" modell som jag nappade på ;) Vi får väl se vad Lasseboy kommer fram till i sitt test ;)

Vi har en liknande som du har. Den är fantastiskt effektiv.

//Jocke

Sitter i varmt Tyskland på Marina coswig, testar för fullt! Antigen luktar jag gott eller så gör den jobbet. Ska kolla om 1 h hur mycket som sitter i burken!! Njut av sommaren vänner!!

Bilagor

• 5A1DB704-4302-4F7E-BBE9-B76A6402BFD8.jpeg
    5A1DB704-4302-4F7E-BBE9-B76A6402BFD8.jpeg
    1,8 MB · Visningar: 13
Sitter i varmt Tyskland på Marina coswig, testar för fullt! Antigen luktar jag gott eller så gör den jobbet. Ska kolla om 1 h hur mycket som sitter i burken!! Njut av sommaren vänner!!
Jättekul om den verkligen fungerar ;)
Blev det något i "burken"?

Skönt med semester! Vi åker ut till midsommar. Lääääängtar att komma iväg!

Ha en fortsatt härlig myggfri semester!

//Jocke

Tyvärr kan jag inte säga om den funkar, första testet 1 mygga i burken, men vi kände inte av några mygg alls den kvällen. Idag blåser det gött 28 grader på kvällen kl 22:00 men inte ett flygfän ute så den lyser blått och surrar!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen