Projekt "grillen som håller på att frigöra sig själv"
Det var väl inga större fel på den gamla trodde jag, men det var några trasiga fästen på den som gjorde att den hängde ganska löst där fram och skallrade när man stänger huven, vilket jag har svaga minnesbilder av att den gjort typ jämt.
Ett fäste på strålkastaren reparerades och nånstans i bakhuvudet fanns det ett minne av att jag sparat en grill som inte var rätt till den bil jag lagade en gång för länge länge sedan.
Hoarding (samlarsyndrom) är ett psykiskt tillstånd som kännetecknas av ihållande svårigheter att göra sig av med föremål och en överdriven ansamling i hemmet eller andra utrymmen, oavsett dess faktiska värde
Äh, så himla överdriven ansamling tycker jag inte det rör sig om, och denna hade ju ett visst värde så här 10-15 år senare, and by the way, it's not hoarding if it's cool stuff!

Egentligen tycker jag nog att den svarta var snyggare, och ännu mer egentligen tycker jag nog att den tidigare modellen av grill utan den vita plåtlisten var ännu snyggare.
Men den här fanns inom armlängds avstånd, är helt ny, till ett bra pris, och riskerar inte att ramla bort, lite dammig bara, så det blev helt enkelt vinnaren.
Var den gamla grillen tar vägen tänker jag inte berätta, men det blev ju en plats ledig på en hylla....