• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Problem Markis problem

Logga in för att dölja denna ruta:

Floa

Ny Medlem
Medlem
Ort
Dala-Floda
Markis Fiamma F45S

Vänster "stödben lossnade helt ur sitt fäste då jag skulle fälla ut det ur markisen. Förmodligen handhavande fel 🫩.

Frågan är om någon vet hur man kan få fast benet igen. Försökt att lossa fästet som syns på bilden , har släppt på mutter n som syns men det är kanske något mer som håller fästet? Eller om jag skall göra på ett annat sätt?

Mvh Ove
 

Bilagor

  • 20260625_130236.jpg
    20260625_130236.jpg
    1,2 MB · Visningar: 20

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen