• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Man slutar aldrig bli förvånad.

Logga in för att dölja denna ruta:

Lasse

iTräffgruppen
Medlem
Står på en ställplats för 5 bilar, 4 kan ha ström. En bil har ställt sig mellan 2 platser, han som skall stå utan ström har tagit ett av de 4 uttagen, nu inväntar jag bara att de 2 bokade platserna med ström snart anländer, kan bli en trevlig cirkus☺

Igår stod vi i Skallkroken, alla platser var bokade, 2 kom aldrig. Synd om alla som ville boka där men inte kunde, trots 2 platser var lediga.

Om jag kommer ihåg rätt, så måste man betala platsen när man bokar. I så fall får i alla fall båtklubben pengar trots att några inte dök upp.
Men trist att det är tomma platser…

Står på en ställplats för 5 bilar, 4 kan ha ström. En bil har ställt sig mellan 2 platser, han som skall stå utan ström har tagit ett av de 4 uttagen, nu inväntar jag bara att de 2 bokade platserna med ström snart anländer, kan bli en trevlig cirkus☺

Igår stod vi i Skallkroken, alla platser var bokade, 2 kom aldrig. Synd om alla som ville boka där men inte kunde, trots 2 platser var lediga.
Hur gick det när de två bokade kom?

Visst är det BRA med bokning.. förhoppningsvis får de som bokat men struntat i att avboka betala för ett dygn.
Tur att det går att fricampa..
🥺

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka