• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Elsystem Lounge Pack 2 manual

Lelle silver

Aktiv medlem
Medlem
Saknar manual till ny FIAT påbyggnad Adria SLB 2025 radio/GPS och backkamera samt säkringsschema.
Skärmen slocknade efter endast 4 mils körning.
FIAT Sverige finns inte kvar utan det är spanska Astara som tagit över men det är bara handlare och verkstäder som kan kontakta dom.
Samma problem med Adria.
Inte trevligt med ny bil och stillestånd direkt!

Jag har liknande radio i min nya Rapido. Fick med massor av broschyrer på den.
Sedan fick jag på posten från Rapido en kod för 3 års fria kartuppdsteringar.

Har en stor rund knapp ner till vänster. Den ska man hålla inne någon sekund för att starta upp stereon.

Jag har liknande radio i min nya Rapido. Fick med massor av broschyrer på den.
Sedan fick jag på posten från Rapido en kod för 3 års fria kartuppdsteringar.

Har en stor rund knapp ner till vänster. Den ska man hålla inne någon sekund för att starta upp stereon.
Tack, men tydligen är det olika apparater som sitter i när lounge pack 2 sitter i monteras den från FIAT men vanlig stereo kommer via Adria.

Saknas det manualer till en ny bil borde väl säljaren kunna skaffa dem från den som levererat bilen dvs Adria. De borde i sin tur ha alla kontakter med Fiat som kan behövas.

Eller fick du den saknade infon i inlägg #3?
Den runda knappen i raden längst ner är av och på för systemet. Det står "Mute" på den.

Jag kan inget om detta system men jag hittade denna info i manualen för bilen. Har du den? Sida 335 står detta på. Men det är kanske fel system.

https://aftersales.fiat.com/eLumDat...290_DUCATOMCA_603.85.379_SV_03_10.21_L_LG.pdf
Tack, fick bara en bok som heter snabbguide och har bara 45 sidor. Bilderna stämmer inte.
Finns ingen manual för säkringar heller.

Tack, fick bara en bok som heter snabbguide och har bara 45 sidor. Bilderna stämmer inte.
Finns ingen manual för säkringar heller.
På bilden du la in finns åtminstone knappen med "Mute" och "Till och Från" längst ner i mitten. Det händer inget när du trycker på den eller håller den inne?

Vilka bilder är det som inte stämmer? Mellan verkligheten och din snabbguide eller mellan verkligheten och den manual jag länkade till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen