Dessa är av alla nationaliteter.Och som oftast har den bilen gula reg.skyltar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Dessa är av alla nationaliteter.Och som oftast har den bilen gula reg.skyltar
Eftersom det ligger nära tillhands att ”när man” indikerar att det är inläggsförfattaren som kör, gissar jag att han känt till om han haft en sjukdom.Hur vet du att föraren lider av detta: https://www.hjart-lungfonden.se/hal...ljar-hyperkolesterolemi--en-genetisk-sjukdom/
Pålle
Mitt inlägg handlade inte om hononymer. Det åsyftade hemmagjorda förkortningar/akronymer som man inte kan finna betydelsen av ens med hjälp av Google.Homonyma
Kanske 3 meter mellan bilarna är optimalt, dvs 5 till 6 meter breda rutor om sådana finns. När det inte finns rutor så brukar 3 meter mellan bilarna räcka för att man inte skall få en bil emellan. Vet inte vad det har för inverkan på brandsäkerheten om säkerhetsavståndet minskas med en meter.Tja! I Sydeuropa är 4 meters avstånd, bara en ledig plats att stå på.
Två meter är smartare. Då slipper man få en bil emellan.
Visa bilaga 12873
Nejdå, tänkte på gula Nederländerna, för dom kan trockla in sig på minimala avstånd mellan bilarnaDessa är av alla nationaliteter.
Finns en hel tråd här på forumet!Mitt inlägg handlade inte om hononymer. Det åsyftade hemmagjorda förkortningar/akronymer som man inte kan finna betydelsen av ens med hjälp av Google.
Sådant försvårar läsbarheten/förståelsen...
Pålle
Du får glädja dig med att han inte valde styrbordssidan
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons