Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Har fått en 2 cm lång spricka i duschen på vår Pössl Summit.
Är den någon som vet ett bra sätt att laga så det inte läcker in vatten och blir hållbart?
Jag hade fått sprickor i golvet framför toalettstolen. De senaste åren hade jag sett att sprickorna börjat växa oroväckande. Så nu bestämde jag mig för att försöka laga dem. Först borrade jag små hål i sprickornas ändor, sedan smälte jag in metallstift med stiftpistol, slipade, spacklade med glasfiberspackel och till sist målade och lackade.
Vad jag förstår så är det ett stort jobb med att demontera, då i princip hela badrummet måste ned för att komma åt golvet. Att byta golvet var för mig inte att tänka på med tanke på arbetsinsatsen och de enorma kostnaderna för reservdelar. Därför chansade jag lite med en oprofessionell lösning då bilen är gammal (2010). Jag får väl se hur länge det håller men hittills ser det bra ut.
Tesa extra Power!tesa extra Power® är en transparent självhäftande tejp för krävande inom- och utomhusbruk . Den är både vattentät, väderbeständig och fäster på ett brett spektrum av släta men även grova ytor. Tejpen har även hög motståndskraft mot många lösningsmedel. Dessa egenskaper gör den...
www.bauhaus.se
Dock kommer jag i höst byta ut hela duschbaljan, har beställt ny.