• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Längtar till sommaren

Sitter nå med 24 varme grader ute, og det er snart jul og høysommer. Må er vår vinter omtrent som en dårlig svensk sommer, så jeg klager ikke selv om vi hadde godt over 30 grader i flere dager den siste uken.

Hade gärna bytt med dig
Jeg savner ikke vinteren, for dere andre er det enkelt å få et 3 mnd visum med gyldighet ett år. Teknisk sett kan en reise inn og ut så mange ganger en vil i løpet av perioden, men maks opphold pr gang er 4 mnd. Utenom dette elektroniske visa som du får online uten kost finnes det og lengre turistvisa på opp til ett år, med disse har en pris. Brukte slike de par siste årene før vi fikk permanent opphold..

Det finnes rimelige hyres husbiler, spesielt plåtis, Om en ser bort fra noen få steder så er det enkelt å finne billige stellplatser selv med el.
Har skrevet en egen tråd med tips pg lenker: https://forum.ihusbil.se/threads/husbil-tur-i-australia-hvordan-gjør-vi-dette.4678/

Om det er mer opplysninger dere ønsker så skriv den tråden og jeg vil prøve å svare.

Når det gjelder flights ned hit så er det billigst om en holder seg utenom fra midt i desember og ut januar dette er sommerferietid her ned og veldig mange sørger for besøk fra europeiske slekt og venner mens de har ferie. Prisene er noe høyere enn før covid da mange lavpris selskaper gikk dukken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen