• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Kina truma diesel ?

Några Youtubers som har Kina värmare rekomenderar att man köper minst 2st då det är en tidsfråga innan dom slutar fungera och det tar långtid att få delarna utbytta pga långa leveranstider.

Några Youtubers som har Kina värmare rekomenderar att man köper minst 2st då det är en tidsfråga innan dom slutar fungera och det tar långtid att få delarna utbytta pga långa leveranstider.
Har du länken till dom som dömmer ut JB diesel combi värmaren youtube ?En på Facebook har köpt den helnöjd.Dom andra vanliga china värmarna rekomonderas Vevor märket.Söker på youtube på youtubers du refererar till som dömer ut JB combi hittar dom inte ?

Senast ändrad:
Hej Lars alias @Stonevalley,

Jag kommenterade din skärmdump på en "gammal" sida enligt din senaste skärmdump från din mail konversation.

Ännu bättre om du skriver länken till sidan med det uppdaterade certifikatet.

Mvh
Anders

Hej Lars alias @Stonevalley,

Jag kommenterade din skärmdump på en "gammal" sida enligt din senaste skärmdump från din mail konversation.

Ännu bättre om du skriver länken till sidan med det uppdaterade certifikatet.

Mvh
Anders
Dom visste inte om att det gamla låg på hemsidan skicka webblänken till dom med det utgångna som dom efterfrågade när dom ändrat kan jag kolla om dom uppdaterat hemsidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen