- Ort
- Södertälje
Igår såg jag på TV om ett gäng husbilsåkare i England.
En person använde kattsand och när hon sedan berättade om att hon önskade sig en större husbil för att kunna gå raklång så fick hon frågan om hon då skulle skaffa sig en bättre toalett.
Nä hon ville ha kvar kattsand för det var så enkelt att bli av med.
Så nu kommer frågan!
Är det någon som testat kattsandsvarianten?
Själv tror jag att vi fortsätter med vår kassett.
En person använde kattsand och när hon sedan berättade om att hon önskade sig en större husbil för att kunna gå raklång så fick hon frågan om hon då skulle skaffa sig en bättre toalett.
Nä hon ville ha kvar kattsand för det var så enkelt att bli av med.
Så nu kommer frågan!
Är det någon som testat kattsandsvarianten?
Själv tror jag att vi fortsätter med vår kassett.