• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Husbilsupplevelser

Joakim

Techadmin
Admin medlem
Medlem
Hej. Här tänker jag visa upp ett gemensamt hobbyprojekt som jag och några kompisar fixar och donar med tillsammans,
Vi bygger på en karta med platser som vi besökt under våra husbilsresor och platser som vi planerar /drömmer om att åka till.
Mångfalden är rätt bra och platserna består av allt från turistfällor till mycket enkla resmål, som en öken utanför Hamburg och ett Lancaster bombplan på en myr utanför Porjus.
Flera av de som är inblandade i kartan är även med här i iHusbil. @skalman52 @Bobo @Bosse H
Vill någon använda den så är det fritt fram, slit den med hälsan. :)
Länkar brukar ligga i platsens namn och vill ni navigera till någon av platserna så finns det en liten pilknapp nere till vänster som vevar igång google maps till vald plats.

Praktiska detaljer.
1. Trycker du på playknappen aktiveras kartan här.
2. Trycker du på knappen "MapHub" öppnas kartan i helskärm i ny flik.

 
Senast ändrad:
Ja det finns ju många som varit runt mycket t.e.x. Plastpelle han har säkert mycket att bidra med. Finspång och Norrköping är helt osynliga i sammanhanget. Med ett enkelt interface skulle man kunna lägga in egna platser och bygga på och sen dela med sej!
 
Nu har vi som skapat denna karta dyvlat över den till iHusbil. :)
Det är ingen skillnad på kartan i sig men men den har nu en helt nu adress och den gamla kommer inte att underhållas mer utan det är en nya som gäller framledes:

För er som lagt till genvägar direkt till kartan rekommenderar jag att byta länk i genvägarna.
Kartan i denna tråds första inlägg är utbytt till en nya kartan.
 
Har ett minne av det när jag var där som barn, men det är ju en evighet sedan. Tittar på bilder på goggle map och ser en sunken träluda vid entré, kan man sålt biljetter där och eller fika? Någon som läser här och kommer ihåg?
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen