Loffes har man ätit på och ännu fler ggr då den flyttade närmare pendeltågstationen.
Jag minns Elov i kiosken som barn när man åkte dit med farsan, sen flyttade dom in i en modern byggnad men dom behöll den gamla skylten.
Vid flytten så såg man aldrig Elov utan det var hans son och dotter som drev grillen vidare, dottern var rätt barsk och tyckte nog inte det där jobbet var jättekul medans sonen pratade man mycket med, han var alltid supertrevlig.
Skulle tro att dom hade norrländska rötter och det var väll så Elov fick iden med den första tunnbrödsrullen, att han var först visste jag inte, ingenting dom skyltade öppet med i alla fall.
Sofies grill i Bromma har dom godaste tunnbrödsrullar jag har ätit och hon snålar inte, egen pressad potatismos och riktig korv.

I övrigt så ser kiosken ut att behöva en rejäl uppstudsning av ytskikt och skyltar.
Idag bestämde vi oss på jobbet för att testa ett nyöppnat ställe som heter Bro Grillen, deras tunnbrödsrullar ska vara erkänt supergoda uppe i Bro och nu finns dom ju på södra sidan också. Vägbeskrivningen är där FreeTime Campers visar.
Förväntningarna är stora inför morgondagen, återkommer om vad vi tyckte.